Lanţul de librării Alexandria Librării, cu o reţea extinsă în zece judeţe, a fost desemnat câştigătorul celei de-a treia ediţie a programului „Cel Mai Promiţător Brand Românesc”, iniţiat de agenţia de branding şi design Seed Consultants.

Alexandria Librării va beneficia de un program de branding probono dezvoltat de echipa de specialişti de la Seed Consultants.

De asemenea, premiul special al „Celui Mai Promiţător Brand Românesc” a fost acordat brandului Muzeul Naţional Brukenthal din Sibiu.

„Credem că afacerile româneşti au cea mai mare nevoie de servicii de branding. Ele s-au dezvoltat şi consolidat cu paşi precauţi, iar acum vor să iasă pe scenă să spună cine sunt. Noi, Seed, prin acest program, asta facem, îi ajutăm să se definească şi să se vândă clientului”, a declarat Dochiţa Zenoveiov, Managing Director Seed Consultants.

Din juriu au făcut parte prezentatorul Niels Schnecker, Elena Cristian, redactor-şef Income Magazine, Dochiţa Zenoveiov, managing director Seed Consultants, Cristian Popa, director CCSB şi Dan Tudoroiu, brand manager Income Magazine.

La rândul său, Dan Alexandrescu, director general Alexandria Librării, a afirmat că „avem aşteptări foarte mari şi suntem convinşi că vom lucra foarte bine împreună pentru a ne atinge obiectivul proiectului propus”.

Cel Mai Promiţător Brand Românesc este un demers iniţiat de Seed Consultants, partener exclusiv Landor Associates în România.

Printre clienţii Seed Consultants se numără branduri precum Income Magazine, Andu, The Mark, Siveco, Firesco, Ciserom, Laboratoarele Vorel, Vulping, Volksbank, Scandia Food, Angst, Radio ZU, Petrom, Antena 1, Galador, Intact Media Academy, Novatik, Final Distribution, VipAir.