2017 a început cu rezultate excepționale pentru Happy Channel, ceea ce demonstrează că publicul din România apreciază programele COOLturale propuse de postul de televiziune lansat în luna martie a anului trecut.

La nivelul întregii zile, Happy Channel s-a poziționat pe locul 1 cu 0.3 puncte de rat-ing și 1.2 % share, în timp ce Acasa TV a avut 0.2 puncte de rating și 0.8 %share.

În Prime Time, de la 19:00 - 23:00, Happy Channel s-a clasat tot pe locul 1, atingând 0.5 puncte de rating și 1.2% share, interval în care Acasa TV 0.4 a avut puncte de rat-ing și 0.9% share.

În Access, de la 16:00 - 19:00, Happy Channel s-a clasat tot pe locul 1, cu 0.4 puncte de rating și 1.1% share, fiind urmat de Diva cu 0.3 puncte de rating și 0.8% share si Acasa TV cu 0.2 puncte de rating și 0.7 % share.

În Late Fringe, de la 23:00 - 02:00, Happy Channel a obținut 0.3 puncte de rating și 1.3% share, în timp ce Acasa TV a înregistrat 0.2 puncte de rating și 1.1% share.

Și în Day Time, Happy Channel s-a poziționat pe locul 1, interval în care a obținut 0.4 puncte de rating și 1.4% share, în timp ce Acasa TV s-a clasat pe locul 2 cu 0.2 puncte de rating și 0.9% share.

Ieri, 2 ianuarie, zi în care Happy Channel a trecut la noua grilă, telespectatorii au avut parte de patru ore de program turcesc pe Happy Channel. Așadar, de la de la 18:00 - 20:00, iubitorii serialelor turcești s-au reîntânit cu serialul fenomen “Elif”, iar de la de la 20:00 - 22:00 au vizionat marea premieră a serialului “Love Story”, ce aduce pe micile ecrane o poveste cutremurătoare de iubire.

După care, de la 22:00, happy telesectatorii au urmărit pe Happy Channel premiera serialului american de succes “Gossip Girl”, a cărui acțiune i-a purtat la început de an în fascinantul New York, orașul care nu doarme niciodată.

Din această lună, “Happy Day” și “Happy Night” revin pe Happy Channel într-o nouă formulă și cu rubrici noi, prezentate de Criss, Vlad, Rapha, Anca Țurcașiu și Stephan Pelger.


Sursa: Kantar Media
Copyright: ARMADATA SRL
Target: Femei 18-49 Urban