Deutsche Telekom AG deţine 64% în subsidiara sa din SUA - T-Mobile - care în trimestrul trei din 2017 a câştigat 1,3 milioane de clienţi, a 18-a perioadă de creştere consecutivă. În prezent, compania are pe piaţa din SUA peste 70,7 milioane de clienţi. Veniturile T-Mobile au urcat cu 8% în trimestrul trei din 2017, depăşind pentru prima dată 10 miliarde de dolari, scrie agerpres.

Şeful Deutsche Telekom, Tim Hoettges, a dat asigurări că T-Mobile îşi va continua strategia de creştere, în pofida recentului eşec. Sâmbătă, operatorii americani de telecomunicaţii T-Mobile USA Inc şi Sprint Corp au anunţat că au oprit oficial negocierile de fuziune, după mai multe luni de discuţii care ar fi creat o entitate cu o capitalizare bursieră evaluată la aproximativ 76 de miliarde de dolari.

Anunţul marchează cel mai recent eşec al încercării de a combina T-Mobile şi Sprint, deoarece compania mamă a Sprint, SoftBank Group Corp, şi T-Mobile, controlată de Deutsche Telekom AG, s-au arătat refractare în a se despărţi de activele lor valoroase din sectorul american al telecomunicaţiilor.

Entitatea astfel creată ar fi fost al treilea operator de telecomunicaţii, cu peste 130 de milioane de abonaţi în SUA şi ar fi concurat mai bine cu liderii pieţei, Verizon Communications şi AT&T Inc T.N. Cele două companii erau aproape de a anunţa o fuziune în 2014 dar au anulat-o în ultimul moment din cauza temerilor legate de reglementările din acest sector.

T-Mobile este al treilea mare operator de telefonie mobilă din SUA, cu o capitalizare bursieră evaluată la aproape 50 de miliarde de dolari, în timp ce Sprint este numărul patru pe piaţa americană, cu o capitalizare bursieră de aproximativ 26 de miliarde de dolari. Deutsche Telekom AG este cea mai mare companie europeană de telecomunicaţii, cu operaţiuni în mai multe ţări din Europa Centrală şi de Est, inclusiv în România, precum şi în Marea Britanie.

Deutsche Telekom controlează 40% din acţiunile Hellenic Telecommunications Organization (OTE), care, la rândul său, deţine 54,01% din Telekom România. La jumătatea lunii august 2014, Romtelecom şi Cosmote România au anunţat că vor fi reprezentate comercial prin intermediul brandului Telekom România, iar produsele şi serviciile vor fi oferite sub brandul 'T'.