În noul său rol, Adrian Pascu va coordona operaţiunile comerciale ale companiei, cu o cifră de afaceri de peste 1,3 miliarde euro.


'Este o oportunitate profesională extraordinară, care mă bucură şi mă obligă în acelaşi timp. Este un motiv de mândrie că mulţi manageri din România sunt apreciaţi şi promovaţi la nivel internaţional de către compania Danone. În acelaşi timp sunt mândru de ceea ce am reuşit să realizăm în ultimii aproape doi ani şi sunt sigur că echipa puternică din Danone România va continua dinamica pozitivă a companiei. Avem un centru regional solid de producţie în România, cu o performanţă recunoscută internaţional în companie, şi suntem în creştere pe segmentele pe care avem diferenţiere puternică, aşa cum este cel de sănătate activă sau cel de produse pentru copii. Din poziţia de lider pe segmentul de iaurt am contribuit atât la dezvoltarea categoriei, cât şi a partenerilor locali, aşa cum sunt furnizorii de lapte pentru fabrica din Bucureşti, iar echipa locală se va concentra în continuare pe aceste direcţii, arată Adrian Pascu.

Responsabilităţile lui Adrian Pascu vor fi preluate temporar, până la anunţarea înlocuitorului, de către Paolo Maria Tafuri, Director General Danone pentru regiunea Europa Centrală şi de Est.

Este a doua experienţă pentru Adrian Pascu în Danone Rusia, unde a mai deţinut poziţia de Director de Vânzări pentru Divizia Moscova timp de aproape doi ani, între 2013-2015. Anterior el a ocupat diverse poziţii de conducere în departamentul de vânzări din cadrul Danone România, contribuind semnificativ la dezvoltarea companiei şi consolidarea poziţiei de lider pe segmentul de iaurt. Adrian Pascu este absolvent al Facultăţii de Fizică, Universitatea din Iaşi.

Danone România este lider de piaţă pe segmentul iaurturi, înregistrând în anul 2015 o cifră de afaceri de 484 milioane lei. Compania are în portofoliu zeci de sortimente de produse, realizate în majoritate în fabrica din Bucureşti, cu lapte proaspăt colectat de la fermierii români. Fabrica Danone din Bucureşti a produs local primele iaurturi în 1999.

Danone România face parte din compania Danone, activă în domeniile: produse lactate proaspete, ape minerale îmbuteliate, alimentaţie pentru bebeluşi şi alimentaţie medicală avansată. Compania Danone urmează de peste 40 de ani un model dual care combină dimensiunea de succes în business cu cea de progres social.