Potrivit sursei citate, începând cu anul trecut, prin partenerii de business ai companiei din Franţa, Grecia, Italia şi Spania, produsele Farmec pot fi cumpărate şi testate, atât de români, cât şi de străinii interesaţi de produse româneşti.

Cifra de afaceri raportată de Farmec la finele anului 2015 a atins valoarea de 172,5 milioane lei (38,8 milioane euro), în creştere cu peste 13% faţă de aceeaşi perioadă din anul precedent.

'În 2015, compania a lansat pe piaţă trei noi game de produse, toate create special pentru soluţionarea unor probleme specifice ale consumatorilor - Gerovital Happiness (produse cosmetice pentru faţă şi corp care oferă tenului un aspect sănătos, plin de strălucire), Gerovital H3 Derma Sun (gamă inovatoare în domeniul dermatocosmeticelor cu protecţie solară) şi Gerovital Tratament Expert (gamă pentru îngrijirea completă a părului). De altfel, brandul Gerovital a obţinut titlul de Superbrand 2015, în cadrul evaluării realizate de Superbrands România', se arată în comunicatul companiei.

Pe de altă parte, pe plan naţional, Farmec a modernizat unul dintre cele mai importante magazine de brand ale companiei din Cluj-Napoca.