Potrivit sursei citate, zilnic, în acest interval, se vor afla în circulație peste 1.100 de trenuri, în funcție de perioada din an.

În perioada sporturilor de iarnă, Trenurile Zăpezii vor circula spre și dinspre cele mai căutate stațiuni montane pentru ski, cum sunt cele de pe Valea Prahovei, Vatra Dornei și Petroșani (Stațiunea Straja).

De asemenea, în traficul intern CFR Călători va asigura și în 2015 serviciul public de navetă între marile orașe și localitățile din proximitatea acestora. Totodată, va fi menținut mersul de tren cadențat pe rutele unde condițiile de circulație și exploatare permit acest lucru și unde traficul de călători este cu preponderență de navetă: București Nord — Ploiești, București Nord — Pitești și Constanța — Mangalia (în sezonul estival).

Pentru asigurarea accesibilității și mobilității călătorilor, dar și pentru desfășurarea unui transport competitiv, unele trenuri InterRegio, cu plecări din Cluj, Craiova, Pitești și alte orașe, au fost transformate în trenuri Regio, cu opriri în mai multe stații de pe traseu. Astfel că, față de anul 2014, pasagerii vor putea călători cu mai multe trenuri Regio, la tarifele aferente acestui rang de tren.

În ceea ce privește zonele turistice, precum Valea Prahovei, Vatra Dornei, Petroșani, pasagerii vor beneficia de un număr suficient de trenuri în funcție de sezon și de trafic. După suplimentările capacității de transport din perioada Sărbătorilor de iarnă, CFR Călători va introduce în circulație Trenurile Zăpezii, prin care pasagerii vor ajunge în cele mai căutate destinații turistice montane din România.

În plus, prin această ofertă, în perioada 1 ianuarie — 28 februarie 2015, se va acorda 25% reducere de preț la bilete la trenurile care vor circula de luni până joi, pentru călătoriile, pe rută directă, la clasa a 2-a, cu trenuri InterRegio care au ca punct de plecare sau destinație una dintre stațiile feroviare de pe ruta Sinaia-Brașov, respectiv gara Vatra Dornei Băi și gara Petroșani.

Conform noului orar, în traficul internațional, în 2015, pasagerii vor putea să călătorească în afara țării zilnic, cu trenuri directe din București Nord către Viena (de la 39 euro/sens), Budapesta (de la 29 euro/sens) și Sofia. De asemenea, oferta de transport internațional include trenuri zilnice directe către Budapesta și din Timișoara, Brașov, Târgu Mureș și Cluj Napoca.

CFR Călători menționează faptul că, anul viitor, trenurile de pe ruta București Nord — Constanța vor avea, în continuare, durate de parcurs reduse, de aproximativ două ore. Pe de altă parte, vor continua lucrările de reabilitare a tronsonului feroviar Sighișoara — Curtici pe coridorul IV Paneuropean, demers care va avea efect direct în diminuarea capacității de circulație (până la 50% pe zonele cu lucrări) și posibile întârzieri accidentale, precizeaza Agerpres in pagina electronica.