Potrivit calculelor Bloomberg, din 2015 pana in 2024, la nivel mondial vor fi vandute aproximativ 9.000 de avioane din clasa business, produse de companii precum Gulfstream Aerospace, Airbus Group, Boeing sau Bombardier, care vor obtine, astfel, castiguri de 267 miliarde de dolari. Asia, a doua dupa America de Nord, piata de desfacere pentru acest gen de aparate, va primi, in intervalul de referinta, 1540 de bucati, adica 17% din total.

Bloomberg mentioneaza ca fiecare proprietar asiatic al unui avion costisitor incearca sa-si transforme jucaria in ceva unic si irepetabil: interiorul trebuie sa demonstreze bunastarea financiara a acestuia, sa-i ilustreze gusturile rafinate si interesele. Astfel ca, dupa achizitie, avionul este supus unui proces de transformare, uneori, totala, operatiune care poate costa chiar si 1 milion de dolari.

Unul dintre clienii firmei JetSolution Aviation Group a platit, spre exemplu, 1,3 milioane de dolari, pentru ca avionul sau Gulfstream G550 sa arate, pe dinafara si pe dinauntru, cu un autoturism Ferrrari, masina preferata a sotiei lui. Altii solicita ca tavanul salonului sa fie "presarat" cu pietre Swarovski, precum sunt imprastiate stele pe cer.