Când ziariştii au solicitat amănunte, Caracatzanis a adăugat: "Vom vorbi despre asta în luna septembrie. Sigur că veţi fi anunţaţi. Este foarte important atât pentru România, cât şi pentru grupul Renault. Dacia este o marcă fiabilă, abordabilă şi modernă. Dacia este vândută în 44 de ţări. De fiecare dată când este vândută o maşină în afara României este foarte bine pentru imaginea României, pentru că arată ce pot face românii, atât în sectorul auto, cât şi în alte sectoare".

Reprezentanţii companiei au precizat că nu este vorba despre un facelift, ci despre o nouă versiune a modelului Duster, în contexul în care maşina produsă în România se bucură de un mare succes în ţările din vestul Europei. La începutul acestei luni, compania a inclus în oferta modelului Duster o cutie automată de viteze. În ianuarie, Dacia a anunţat că a vândut, anul trecut, peste 584.000 de vehicule şi a atins un nou record pe pieţele externe, cu peste 545.000 de unităţi comercializate.

Pe piaţa din România, compania a vândut 38.861 de vehicule, cu 5,2% mai mult decât în 2015. Astfel, şi-a consolidat poziţia de lider de piaţă, cu aproape 30% din vânzările de vehicule noi, precizeaza agerpres.

Duster ocupă a doua treaptă a podiumului, cu peste 7.300 de unităţi vândute. SUV-ul gamei Dacia beneficiază, din ultimul trimestru al anului 2016, de o serie limitată intitulată Duster Black Touch. Sandero (inclusiv versiunea Stepway) domină detaşat segmentul B-hatch şi, cu aproape 7.100 de unităţi, se plasează pe locul al treilea în clasamentul pe modele.

La rândul lor, modelele Lodgy şi Dokker au înregistrat vânzări în creştere în 2016, susţinute în bună măsură de succesul versiunilor Stepway, mai spun reprezentanţii companiei.  În afara României, au fost vândute, în 2016, peste 545.000 de maşini, cu 6% mai multe faţă de anul 2015.