Dieta se bazeaza pe consumarea unei banane si a unui pahar cu apa la temperatura camerei la micul dejun, care duc la pierderea in greutate indiferent de ce se consuma pe parcursul zilei. Bananele sunt bogate in fibre, vitaminele B6 si C si potasiu.

Dieta este foarte simpla si usor de urmat. Aceasta dieta este eficienta pentru ca bananele imbunatatesc digestia si stimuleaza metabolismul. Bananele sunt bogate in fibre care provoaca satietate si blocheaza absorbtia unor carbohidrati. Ele trebuie consumate crude, nu gatite sau inghetate.

Citeste si Otetul de mere in dieta

Este obligatoriu ca masa de seara sa fie luata inainte de ora 20.00 si sa fie evitat desertul dupa cina. Este acceptat un fruct in cazul in care foamea persista. O alta regula a dietei cu banane presupune culcatul inainte de ora 24.00. Sunt interzise produsele lactate si alcoolul. Singura bautura recomandata alaturi de mese este apa la temperatura camerei. Mesele trebuie sa contina putine calorii. Cafeaua trebuie evitata dimineata pentru un nivel de glucoza stabil. Lipsa lactatelor si a desertului din meniu reduce numarul de calorii.

Trucuri pentru a slăbi fără să ţii o cură drastică

Plan de dieta:
Micul dejun:
una sau mai multe banane, un pahar cu apa la temperatura camerei

Pranz: orice alegere este acceptata

Gustarea de dupa-masa: este permis ceva dulce in jurul orei 15

Cina: se poate manca orice, dar sa fie inainte de ora 20.00. Este interzis desertul

Sunt recomandate exercitiile fizice, insa nu sunt obligatorii. Este important ca in cele doua mese la alegere sa nu se faca excese. Cu ajutorul dietei cu banane se pot pierde pana la 4,5 kilograme pe saptamana.

Citeste si Beneficiile fructelor de goji. Micsoreaza tensiunea arteriala si scad colesterolul rau

Avantajele si dezavantajele dietei cu banane

Printre efectele pozitive ale dietei cu banane se numara:

- micul dejun luat in fiecare zi stimuleaza metabolimsul si reduce riscul supraalimentarii in restul zilei
- evitarea cofeinei la micul dejun stabilizeaza nivelurile glucozei din sange si scade pofta de mancare
- consumul alimentelor pana in ora 18, reduce tendinta de a consuma seara alimente hipercalorice
- evitarea produselor lactate si deserturilor contribuie la reducerea caloriilor prin limitarea grasimilor si aportului de zahar
- bananele sunt alimente nutritive bogate in fibre, vitaminele B6, C si potasiu
- dieta descurajeaza supraalimentarea.

Citeste si Tratează hipertensiunea şi colesterolul cu plante

Dintre dezavantajele dietei cu banane pot fi enumerate:

- micul dejun cu banane este posibil sa nu acopere necesitatile persoanelor hipoglicemice
- este o dieta care nu incurajeaza sportul
- nu ia in considerare factorii psihologici implicati in dieta.

Citeste si 

Ceaiuri care te ajuta sa slabesti sanatos

Dieta cu cartofi. Cum sa slabesti fara sa te infometezi

Trucuri pentru a slăbi fără să ţii o cură drastică