Ziua 1

Micul dejun: două felii de pâine neagră prăjită, o cană de sana sau de lapte bătut cu procent mic de grăsime, o cafea fără zahăr sau cu îndulcitor
Prânz: 200 de grame de peşte la cuptor sau la grătar, o salată de andive cu roşii
Gustare: o cană de lapte bătut
Cină: o salată mixtă (andive, ardei, mozzarella, iaurt)

Ziua 2

Micul dejun: două felii de pâine neagră prăjită, o cană de sana sau de lapte bătut, o cafea fără zahăr sau cu îndulcitor
Gustare: o portocală
Prânz: 200 de grame de peşte la grătar sau la cuptor, o salată de castraveţi
Gustare: un măr
Cină: 250 de grame de brânză dietetică de vaci, un ou fiert, roşii

Ziua 3

Micul dejun: două felii de pâine neagră prăjită, o cană de sana sau de lapte bătut, o cafea fără zahăr sau cu îndulcitor
Gustare: o cană de lapte bătut
Prânz: o cutie de ton în suc propriu, cartofi natur
Gustare: o pară
Cină: o salată mixtă (roşii, ardei gras, mozzarella, măsline nesărate)

Ziua 4

Micul dejun: două felii de pâine neagră prăjită, o cană de sana sau de lapte bătut, o cafea fără zahăr sau cu îndulcitor
Gustare: un măr
Prânz: 200 de grame de peşte la grătar sau la cuptor, o salată de ţelină cu morcov
Gustare: o cană de lapte bătut
Cină: 250 de grame de brânză de vaci dietetică, un ou fiert, roşii

Ziua 5

Micul dejun: două felii de pâine neagră prăjită, o cană de sana, o cafea fără zahăr sau cu îndulcitor
Gustare: o cană de lapte bătut
Prânz: 200 de grame de peşte la grătar sau la cuptor, salată de andive cu roşii
Gustare: un măr
Cină: o salată mixtă (andive, roşii, ardei gras, un ou, iaurt)

Ziua 6

Micul dejun: două felii de pâine neagră prăjită, o cană de sana sau de lapte bătut, o cafea fără zahăr sau cu îndulcitor
Gustare: o pară
Prânz: 200 de grame de peşte la grătar sau la cuptor, o salată de castraveţi
Gustare: o cană de lapte bătut
Cină: 250 de grame de brânză de vaci degresată, un ou fiert, roşii

Ziua 7

Micul dejun: două felii de pâine neagră prăjită, o cană de sana sau de lapte bătut, o cafea fără zahăr sau cu îndulcitor
Gustare: un măr
Prânz: o cutie de ton în suc propriu, doi cartofi natur
Gustare: o cană de lapte bătut
Cină: o salată mixtă (andive, roşii, un ou, măsline desărate)