În Timişoara, volumul de lucru este tot mai mare, la fel ca în Satu Mare, unde campania de recrutare demarată anul trecut este în plină desfăşurare pentru a asigura forţa de muncă necesară volumelor de lucru în creştere. Compania a investit în România peste 500 de milioane de euro, planurile companiei fiind aprobate de managementul Draxlmaier Group si discutate cu reprezentanţii Blocului Naţional Sindical şi cu cei ai sindicatului reprezentativ din cadrul fabricii din Piteşti.

'Situaţia este rezultatul unui cumul de factori: pe de-o parte, este vorba despre reducerea firească a comenzilor în cazul produselor al cărui ciclu de viaţă se apropie de final, iar pe de altă parte unul dintre principalii clienţi a decis să-şi mute producţia în Mexic', a explicat Bernd Schmitt, director general Lisa Draxlmaier Autopart.

Angajaţii afectaţi ar urma să primească între 10 şi 12 salarii compensatorii, în funcţie de vechimea în cadrul companiei şi vor fi susţinuţi să se reintegreze cât mai repede pe piaţa muncii.

În 2017, Draxlmaier va pune accent în continuare pe dezvoltarea atelierelor-şcoală destinate elevilor de la şcoala profesională în regim dual. În acest moment, există deja două astfel de ateliere, în Braşov şi Timişoara şi sunt în proces de amenajare atelierele din Piteşti, Satu Mare şi Hunedoara. Acestea vor fi dotate cu echipamente şi utilaje noi şi performante. Compania se implică în dezvoltarea noilor generaţii de specialişti încă din 2012.

Draxlmaier Group este un furnizor de componente auto, console centrale, borduri şi uşi, precum şi module de cockpit. Compania are sediul central în Germania, în cadrul căreia îşi desfăşoară activitatea aproximativ 55.000 de angajaţi în 60 de locaţii din peste 20 de ţări. În 2015, Draxlmaier Group a realizat o cifră de afaceri de 3,7 miliarde de euro, mentioneaza agerpres.