Nivelul estimat al investiției alocate pieței locale pentru trimestrul 1 este în valoare de aproximativ 200.000 euro, printre liniile investiționale numărându-se mărirea echipei de suport clienți, îmbunătățirea serviciilor și activitățile de marketing.


În ceea ce privește serviciile oferite, planurile Eurosender pentru 2016 sunt orientate către implementarea serviciului Sameday Pick Up pentru persoane fizice, fără afectarea tarifelor convenabile oferite de companie, prin extinderea rețelei de parteneri din rândul companiilor de curierat. De asemenea, Eurosender urmărește anul acesta extinderea unor servicii disponibile pentru clienții business din Slovenia către țările în care activează, inclusiv România. Este vorba de implementarea automatizării serviciului cargo de transport paleți și pachete voluminoase care, momentan, se obține prin cerere individuală de cotație de preț.


“Rezultatele bune înregistrate pe piața din România și potențialul acesteia ne-au determinat să prioritizăm investițiile către dezvoltarea activității operaționale pe plan local. În acest moment, România reprezintă a treia țară în termeni de evoluție, datorită modului pozitiv în care serviciile Eurosender au fost primite de către clienții români. Anul acesta ne vom concentra pe segmentele cargo și B2C, dar și pe serviciile standard, mizând astfel pe retenția clienților actuali.”, declară Gabriela Buzoianu, Country Manager Eurosender.


Obiectivele de creștere sunt susținute de rezultatele bune din ultimul trimestru din 2015 înregistrate de Eurosender, pentru anul 2016 estimarea portofoliului de clienți fiind de 20.000 de companii active, datorită introducerii automatizării serviciului cargo și îmbunătățirii celorlalte servicii pentru companii- programe de loializare, optimizarea platformei de înregistrare pentru o mai mare ușurință în utilizare. Clienții business sunt companii mici și mijlocii ce vin dintr-o arie largă de domenii de activitate, de la industria textilă, la retail și auto.


Un alt obiectiv setat pentru 2016 este creșterea numărului de livrări pe segmentul B2C, o parte din clienții actuali integrând deja Eurosender ca principală platformă de expediții pentru magazinele lor online – magazine care exportă textile și mobilier de dimensiuni mici.