Afacerea F64 este în creștere, în special pentru că piața de e-commerce crește cu aproape 40 de procente în fiecare an. Rezultă de fapt că în medie, 15% dintre utilizatorii de Internet efectuează cumpărături online, mai exact, în jur de 1.2 milioane de români. Această zonă va continua să evolueze și în următorii ani, iar piața din România începe să se alinieze cu alte țări mult mai dezvoltate.

În schimb, în acest an piața foto-video a înregistrat o scădere. ”Eu mai degrabă aș spune că suferă o transformare. Din ce în ce mai mulți amatori iau în considerare în procesul de achiziție telefoanele cu cameră foto performante. Și de aceea am luat și noi decizia ca în acest an să diversificăm gama de produse, incluzând în portofoliu și categoria de smartphones și tablete.”, a declarat Marian Alecsiu, Co-fondator F64.

Compania F64 păstrează un trend ascendent și estimează o creștere de 12 procente în 2013. Cifra de afaceri se ridică la aproximativ de 20 de milioane de euro. În acest moment F64 are un market share de 43%, conform GFK, pentru categoria de aparate foto DSLR.

Numai în anul 2013 clienții F64 au generat 133 milioane fotografii, prin achiziționarea de carduri de memorie care au capacitatea sa stocheze 133 milioane fotografii. Pasiunea pentru fotografie a luat o mare amploare în ultimii 12 ani.

”Pentru a vă face o imagine ce amploare a luat pasiunea pentru fotografie în ultimii 12 ani, închipuiți-vă că cifra de afaceri a primilor 4 ani de funcționare F64 (2001-2004) este realizată în 2013 într-o lună de zile. Aceste date ne oferă o satisfacție imensă, mai ales că F64 a pornit de la pasiune, de la dorința de a realiza lucruri speciale cu/și pentru oamenii care au la rândul lor această pasiune. Suntem o companie de nișă, activăm într-o piață relativ mică, iar de-a lungul timpului am primit câteva oferte pentru ceea ce înseamnă F64, însă doar una a entuziasmat literalmente întreaga echipă.”, afirmă Marian Alecsiu.

F64 devine în luna decembrie Magazinul lui Moș Crăciun. ”Fotografia a fost inventată pentru a surprinde emoții și pentru a fura zâmbete. Și bineînțeles, pentru a le păstra pentru zilele mai mohorâte. F64 este afacerea care se hrănește cu zâmbetele oamenilor. Și cum cadourile mele aduc zâmbetul pe buzele oamenilor din întreaga lume, este cea mai potrivită asociere din lume.”, ne-a declarat Moș Crăciun.

”Deși pare o acțiune neașteptată, aceasta este echipa F64, creativă, îndrăzneață, o echipă căreia îi place să iasă din rutină și să surprindă zâmbete. Este o ocazie bună pentru noi de a mulțumi tuturor clienților și partenerilor care au fost alături de noi pe tot parcursul anului și să vă promitem că vom continua să vă surprindem plăcut și în anul următor.”, declară Daniela Becheru, Co-fondator F64.

Prin această acțiune compania a comunicat faptul că în luna decembrie F64 devine Magazinul lui Moș Crăciun și își propune sa aducă zâmbete pe toate chipurile. Astfel, toți clienții și nu numai, sunt așteptați în magazinul F64 din B-dul Unirii nr. 45, pentru a dona haine și jucării pentru copiii defavorizați din zonele greu accesibile. Împreună cu Radu Tudoroiu, echipa F64 va organiza o caravana offroad care va livra aceste daruri în preajma Crăciunului.