Pe data de 1 noiembrie 2016, achiziția EPH de către grupul IBR, de la Grupul GSK se încheie, în conformitate cu anunțul făcut în octombrie 2015.

EPH va rămâne o companie de sine stătătoare în interiorul IBR, iar rolul său nu se schimbă odată cu transferul de proprietate: EPH va continua să opereze ca unul dintre cei mai importanți jucători pe piața de distribuție farmaceutică, oferindu-le clienților și pacienților cele mai bune produse pentru îngrijirea sănătății.

În același timp, Georgi Roussev a fost numit Director General al EPH din 1 noiembrie 2016. În ultimii doi ani, el a jucat un rol esențial în încheierea tranzacției. Din decembrie 2013, Georgi Roussev a ocupat poziția de Director Financiar pentru GSK Pharma și EPH în România, iar, din aprilie 2016, s-a dedicat în totalitate business-ului EPH în poziția de Divestment Lead și Director Financiar. În ultimii trei ani, Georgi Roussev a fost implicat în toate deciziile cheie privind EPH și a avut un rol major în conturarea și reconfirmarea strategiei de business a companiei.

Anterior, Georgi Roussev a acumulat o experiență financiară de 15 ani în FMCG, inclusiv cea de Director Financiar și șapte ani de experiență în roluri regionale și globale cu sediul în Bruxelles și Geneva. Pozițiile pe care le-a ocupat au inclus responsabilități în domeniile comercial și producție, trezorerie, planificare strategică pe termen lung, deschiderea de noi piețe, planificare financiară și complianță. 

Este un mare privilegiu și o mare responsabilitate să fiu numit Director General al EPH, o companie din care am făcut parte în ultimii trei ani. Pentru a consolida statutul ei ca unul dintre cei mai importanți distribuitori și furnizori de servicii logistice de top din piața românească pharma, principalul nostru obiectiv va fi să poziționăm EPH drept un jucător redutabil în acest sector, care oferă servicii de înaltă calitate farmaciilor, spitalelor și companiilor de produse farmaceutice. În viitorul apropiat, ne vom concentra asupra creșterii acoperirii geografice a zonelor rurale și urbane mici, creșterii și îmbunătățirii calității serviciilor prestate de reprezentanții de vânzări și asupra dezvoltării infrastructurii logistice, prioritizând totodată stabilirea unor noi standarde de transparență și colaborare în piața de distribuție farmaceutică. Astfel, EPH își va menține standardele și va valorifica toate oportunitățile provenite din apartenența la IBR, fiind astfel capabilă să se dezvolte și să devină un model de bune practici în domeniul său”, a afirmat Georgi Roussev, Director General al EPH.

EPH nu este doar o  companie stabilă și solidă financiar, ci și unul dintre cei mai importanți jucători din piața de distribuție farmaceutică. Pentru a deveni liderul ei, Interbrands o va sprijini atât prin investiții, cât și prin fructificarea tuturor oportunităților oferite de acest sector. Mai mult, ne bazăm pe viziunea, experiența și pe înaltele standarde etice ale lui Georgi pentru a construi împreună o companie mai îndrăzneață, mai bună, mai rapidă și mai eficientă”, a spus Rand Sherif, CEO Interbrands.

În octombrie 2015, GSK a semnat acordul de vânzare a EPH către IBR. Tranzacția a obținut aprobarea Consiului Concurenției din România în martie 2016.