Noile staţii sunt amplasate la intrarea în Buşteni dinspre Sinaia către Braşov, respectiv în Râşnov, la intrarea dinspre Braşov către Bran şi Pârâul Rece.  Compania a anunţat şi lansarea ofertei Flavoured Autumn, disponibilă în toate staţiile sale, selecţia din noua ofertă fiind special gândită pentru a include produse de sezon.

Produsele disponibile în cadrul Fresh Corner sunt preparate din ingrediente pe care compania încearcă să le achiziţioneze, în măsura disponibilităţii, direct de la producători locali. Pe lângă oferta de sezon, în staţiile Fresh Corner clienţii au la dispoziţie peste 20 de tipuri de cafea.

Fresh Corner a fost implementat în România în 2015. Conceptul acordă o mai mare importanţă gastronomiei şi cumpărăturilor pentru acasă. În prezent, MOL a implementat conceptul Fresh Corner în 67 de staţii din România şi în 350 la nivelul Europei Centrale si de Est. Dincolo de partea gastro din staţiile Fresh Corner, MOL România are 37 de staţii cu spălătorii auto, 86 de staţii dotate cu rezervoare de GPL, 5 staţii în care au fost amenajate spaţii special dedicate copiilor şi 16 staţii pet friendly.

În luna octombrie, MOL a introdus în România o gamă nouă de carburanţi, EVO, care asigură un efect de curăţare a motorului cu combustie internă, datorită conţinutului special de aditivi. Grupul MOL are operaţiuni în peste 30 de ţări şi aproximativ 25.000 de angajaţi în întreaga lume. Compania are o reţea de aproximativ 2.000 de benzinării în Europa Centrală şi de Sud-Est, noteaza agerpres.