'Începând cu sezonul 2017 al F1, Heineken va fi principalul partener a trei Grand Prix-uri de Formula 1. De asemenea, Heineken va fi prezent şi la alte evenimente F1, selectate de marca Heineken şi de Formula One Management. Mai mult, Heineken va fi partenerul exclusiv de bere la nivel global la majoritatea evenimentelor F1 din cadrul Campionatului Mondial de Formula 1 organizat de Federaţia Internaţională de Automobilism (FIA). Heineken, însă, nu va fi vizibil pe maşinile de Formula 1', se arată în comunicat.

Heineken va crea şi un manifesto global 'Open your World', complet integrat, dedicat Formula 1, precum şi campanii de tipul 'Dacă şofezi, nu consuma alcool' ('If You Drive, Never Drink'). Activările vor include branding pe circuitul de F1, reclame TV, activări digitale, experienţe live şi evenimente pentru fani, iniţiative de PR dedicate, precum şi activări în punctele de vânzare.

Noua campanie va fi construită în jurul angajamentului asumat de Heineken de a folosi marca pentru a transmite mesajul în ceea ce priveşte consumul responsabil. Heineken investeşte 10% din bugetul de media la nivel global pe campanii dedicate consumului responsabil, precum Moderate Drinkers Wanted şi Dance More Drink Slow, relateaza agerpres.

'Formula 1 înseamnă mai mult decât o cursă. Este un eveniment global. F1 reprezintă o ocazie unică pentru Heineken să interacţioneze cu consumatori actuali şi potenţiali în cadrul unor pieţe importante şi în dezvoltare. Mai mult, parteneriatul cu F1 oferă mărcii trei mari beneficii: oportunităţi comerciale semnificative, posibilitatea de extindere a platformei dedicate consumului responsabil în forme noi şi inovatoare, precum şi transferul de abilităţi între reprezentanţii F1 şi angajaţii noştri. Acest parteneriat completează platformele noastre globale existente, ceea ce ne permite să ajungem la un număr mare de spectatori de F1 şi la 400 de milioane de telespectatori unici, în fiecare an. Ceea ce ne caracterizează şi ne-a definit până acum şi în relaţia de succes pe care am construit-o pe termen lung cu UEFA Champions League, Cupa Mondială de Rugby, dar şi cu franciza James Bond, este pasiunea de a ne genera entuziasm consumatorilor noştri. Vom aduce aceeaşi pasiune şi în Formula 1', a declarat Gianluca Di Tondo, senior director Global Heineken Brand, Heineken.

Având ca principală marcă Heineken, grupul cuprinde un puternic portofoliu de peste 250 de mărci de bere şi cidru (internaţionale, regionale, locale şi de specialitate). Heineken este prezent atât pe pieţe dezvoltate, cât şi pe pieţe în curs de dezvoltare, cu 81.000 angajaţi şi 160 de berării în 70 de ţări.

Formula 1 este cea mai populară serie sportivă anuală, la nivel global. În 2015, cursele de Formula 1 au fost urmărite de peste 400 de milioane de telespectatori unici din peste 200 de zone. Campionatul Mondial de Formula 1 din 2016 se desfăşoară din martie până în noiembrie. În total, campionatul înseamnă 21 de curse, în 21 de ţări, de pe 5 continente.