Noul ambalaj este unic pe segmentul super premium din România şi vine în întâmpinarea trendului ascendent de consum de bere la sticlă din ultimii ani.

Sticla Carlsberg de 660 ml este prevăzută cu capac filetat şi păstrează prospeţimea berii mai mult timp după desfacere. Noua sticlă de 660 ml este disponibilă în magazine la nivel naţional.

Lansarea noii sticle Carlsberg de 660 ml vine într-un context în care consumul de bere la sticlă este în creştere în preferinţele românilor. În plus, România se află pe locul 7 în Uniunea Europeană în topul ţărilor cu cel mai mare consum de bere pe cap de locuitor, scrie agerpres.

De la începutul anului până în prezent, investiţia URBB în inovaţie şi tehnologie se ridică la 10 milioane euro. Portofoliul URBB include Tuborg, Tuborg Christmas Brew, Carlsberg, Carlsberg Elephant, Holsten, Skol, Skol Nepasteurizat, Guinness, Kilkenny, Weihenstephaner, Grimbergen Ambreé, Grimbergen Blanche Kronenbourg 1664 Blanc, Angelo Poretti, cidrul premium Somersby şi Granini pe piaţa băuturilor răcoritoare.