"Am ajuns în America şi căutăm persoane talentate, prietenoase şi dinamice care doresc să ni se alăture", se arată într-un mesaj publicat pe pagina de Internet a Lidl.
Grupul german, care are deja peste 10.000 de magazine în 27 de ţări din Europa, ar urma să deschidă primele 120-150 de unitati comerciale pe Coasta de Est a SUA începând cu a doua parte a lui 2017, ceea ce va pune presiuni pe retailerii existenţi precum Kroger şi Wegmans.

Deţinerea unui paşaport este una din cerinţele Lidl pentru managerii de magazin în condiţiile în care cei selectaţi ar urma să călătorească în Europa pentru un program de training de şase luni.  De asemenea, potrivit Planet Retail, grupul german caută proprietăţi în statele de pe Coasta de Est a SUA între Pennsylvania şi Georgia, având deja în vedere aproximativ 80 de locaţii potenţiale.

Firma de consultanţă Kantar Retail estimează că vânzările Lidl ar putea depăşi două miliarde de dolari în al doilea an de activitate pe piaţa din SUA, urmând să ajungă la nouă miliarde de dolari până în 2023. De asemenea, firma de consultanţă susţine că în câţiva ani Lidl va ajunge la o reţea de peste 400 de magazine pe Coasta de Est a SUA.

Rivalul Aldi, care a deschis primul său magazin din SUA în 1976, are în prezent 1.600 de magazine şi în 2015 a realizat vânzări de 10 miliarde de dolari. Lidl este unul dintre cele mai mari lanţuri de magazine din Europa, activând în 27 de ţări europene şi având peste 140 de centre logistice ce asigură aprovizionarea a aproximativ 10.000 de magazine. Cu mai mult de 215.000 de angajaţi, Lidl se numără printre primii 10 comercianţi de produse alimentare la nivel mondial, mentioneaza agerpres.