Astfel, linia 1 va reveni pe traseul inelar, de la terminalul ,,Şura Mare'', pe Şos. Giurgiului, Piaţa Eroii Revoluţiei, Calea Şerban Vodă, Bd. Gheorghe Şincai, Str. Nerva Traian, Bd. Octavian Goga, Calea Vitan, Şos. Mihai Bravu, Şos. Ştefan cel Mare, Bd. Iancu de Hunedoara, Şos. Nicolae Titulescu, Pasaj Basarab, Şos. Orhideelor, Bd. G-ral Vasile Milea, Bd. Timişoara, Şos. Progresului, Str. Dr. Constantin Istrati, Şos. Viilor, Şos. Olteniţei, Str. Şura Mare, până la ,,Şura Mare''.

Linia navetă de autobuze 634 va reveni pe traseul anterior, între terminalele ,,Romprim'' şi ,,Baba Novac", pe Şos. Olteniţei, Piaţa Sudului, Cal. Văcăreşti, Şos. Mihai Bravu.

Liniile 40 şi 56 vor reveni pe traseul de bază de la intersecţia Calea Călăraşilor/ Str. Traian, pe Calea Călăraşilor, Bd. Basarabia, apoi traseele actuale.

Linia navetă 656 se desfiinţează, anunţă Regia Autonomă de Transport Bucureşti, într-un comunicat de presă remis B365.ro.

Potrivit unui comunicat al Primăriei Capitalei "lucrarile la Pasajul Muncii au constat in: consolidarea elementelor de rezistenta a pasajului, refacerea hidroizolatiei, consolidarea galerei edilitare aferenta pasajului si modernizarea acceselor la metrou. De asemenea, a fost montat un nou parapet de protectie pe pasaj, a fost modernizata calea de rulare a tramvaiului, reteaua de contact pentru tramvaie si au fost refacute peroanele pentru calatori. Investitia a mai presupus lucrari de modernizare a carosabilului, largirea bretelelor pasajului, refacerea spatiilor verzi, modernizarea sistemului de iluminat public si refacerea trotuarelor".