„Eram atât de caraghios. Încercam să fiu formal cu clienţii, să-mi îngroş vocea şi să evit orice întâlnire cu ei. Am minţit în legătură cu vârsta mea. Am minţit în legătură cu mărimea echipei mele. Am minţit în legătura cu experienţa mea profesională”.

Acestea sunt cuvintele lui David Karp, fondatorul Tumblr, o cunoscută platformă de blogging. Karp a început să proiecteze site-uri web cu mult înainte de a putea să şofeze o maşină sau să bea alcool.

La numai 17 ani, s-a mutat la Tokyo pentru a-şi dezvolta orizonturile în afaceri şi în lumea tehnologiei. S-a întors apoi în SUA unde, ajutat de tatăl său, a pus bazele unei companii de consultanţă şi a reuşit să convingă companii precum Viacom să-l angajeze.

Tumblr, considerat o combinaţie între YouTube şi WordPress, găzduieşte în prezent mai mult de 85 de milioane de bloguri şi generează peste 18 miliarde de vizualizări lunar.

„Există foarte mulţi oameni bogaţi în lume, dar sunt foarte puţini oameni care au privilegiul de a inventa ceva pe care miliarde de oameni să-l utilizeze”, spune David Karp pentru guardian.co.uk.

Averea lui David Karp depăşeşte în prezent 200 de milioane de dolari, iar compania pe care o deţine are o valoare de 800 de milioane de dolari.