'Mall-ul din Târgu Mureş va fi lansat la finalul anului 2018 şi va deveni principala atracţie pentru regiune, aducând un mix unic de magazine, cu branduri în premieră şi spaţii moderne de divertisment şi petrecere a timpului liber', precizează un comunicat al companiei imobiliare. Centrul comercial va găzdui branduri noi, locale şi internaţionale, un hypermarket, un cinematograf ultra-modern, dotat cu cea mai avansată tehnologie, precum şi spaţii generoase pentru recreere în zona de restaurante şi cafenele.

'La Târgu Mureş am remarcat că există nevoia unei destinaţii premium de retail, care să fie aliniată la profilul publicului din regiune. Prin această investiţie, ne propunem să oferim vizitatorilor un centru comercial complet, un spaţiu ultra-modern de cumpărături şi divertisment, cu branduri internaţionale aduse în premieră şi opţiuni unice de petrecere a timpului liber', a spus Iuliu Bartha, asset manager în cadrul NEPI Rockcastle.

Datorită poziţionării avantajoase, în apropierea culmilor deluroase, dezvoltatorul ia în considerare şi amenajarea unui amfiteatru în aer liber pentru a oferi vizitatorilor spaţii de divertisment, cu o panoramă unică asupra împrejurimilor.

Conform standardelor NEPI Rockcastle, construcţia va fi certificată ecologic, prin metodologia BREEAM, şi va beneficia de un sistem de building management performant, ce va asigura un consum redus de energie. Terenul pe care va fi amplasat noul proiect de retail din Târgu Mureş se întinde pe o suprafaţă de 12 hectare.

Deschiderea centrului comercial este preconizată pentru al patrulea trimestru din 2018. Proiectul va fi amplasat la intersecţia dintre Bulevardul 1 Decembrie 1918 şi Calea Sighişoarei, mentioneaza agerpres.