Alături de expansiunea în Africa şi Orientul Mijlociu, noul serviciu bancar online este un motor important de creştere pentru grupul francez, care şi-a propus să atragă două milioane de clienţi la Orange Bank în decurs de 10 ani. În prezent cele mai mari bănci online din Franţa, ING Direct şi Boursorama, divizie a Societe Generale, au deja aproximativ un milion de clienţi fiecare.

"Pentru această bancă am reinventat modalităţile de utilizare: deschiderea de conturi posibilă cu documente scanate, transferul de bani via SMS, efectuarea de plăţi prin telefon", a precizat Stéphane Richard. Potrivit acestuia, Orange Bank îşi va extinde ulterior oferta şi pe segmentul creditelor şi asigurărilor, iar obiectivul este să ajungă la punctul de break even în următorii patru-cinci ani.

Într-o primă fază, oferta Orange Bank va fi disponibilă, într-o primă fază, colaboratorilor grupului Orange de la mijlocul lunii mai. Într-o fază ulterioară serviciile Orange Bank vor fi extinse şi în Spania şi Belgia, mentioneaza agerpres.

Grupul Orange, cunoscut anterior sub numele de France Telecom, este prezent în 209 de ţări, are 247 de milioane de clienţi, dintre care 185 de milioane abonaţi la serviciile de telefonie mobilă. Compania este lider de piaţă în România, cu 10,338 milioane de clienţi la finele anului trecut.