Creşterea pieţei locale în acest an va fi impulsionată de construcţiile noi şi programele de reabilitare termică a clădirilor, a precizat Daniel Şipu, manager general Selena România, care a subliniat că potenţialul lucrărilor de reabilitare termică este imens, în condiţiile în care numai 17,9% din apartamentele din România sunt izolate termic.

Mai mult, autorităţile române au alocat un buget mai mare pentru investiţii în 2017, de până la 4,84% din PIB, în creştere cu 25% faţă de 2016, precizeaza agerpres.

Costul materialelor pentru construcţii a scăzut constant în ultimii ani, datorită inovaţiilor şi noilor tehnologii, numărul de autorizaţii de construcţie este în continuă creştere, iar factorii cheie care pot influenţa dezvoltarea sectorului materialelor de construcţii în România sunt programele Prima Casă şi de reabilitare termică a locuinţelor, investiţiile publice în infrastructură şi utilităţi, investiţiile private în construcţiile rezidenţiale şi industriale, respectarea reglementărilor în vigoare şi controlul calităţii.

Selena Group, care a marcat joi 25 de ani de activitate, a intrat pe piaţa românească în anul 2000, a investit până acum în România circa 20 de milioane de euro, iar investiţiile viitoare vor pune accent pe întărirea prezenţei produselor companiei - spume, adezivi, mortare, etanşanţi - în proiectele profesionale de construcţii.

Selena Group a fost fondat în 1992 în Polonia şi în prezent deţine 17 unităţi de producţie pe trei continente - în Polonia, Spania, Brazilia, Coreea de Sud, China, România, Turcia, Kazahstan şi Italia. Grupul de companii produce şi distribuie internaţional produse chimice pentru construcţii şi este unul dintre cei mai mari trei producători globali de spumă poliuretanică.