'Intrarea pe piaţa din România s-a produs cu sortimente din toate cele trei categorii în retailul tradiţional după care, în scurt timp, au urmat primele reţele de retail modern: Mega Image, Carrefour şi Auchan. De curând şi reţeaua de magazine C&C Selgros a început parteneriatul cu Dr Gerard. Estimăm pentru 2016 o cifră de afaceri în România de peste 4 milioane de euro, aferentă unui volum de aproximativ 2.000 de tone de produse', a declarat, într-un comunicat, Jarosław Zawadzki, manager general Dr Gerard Group.

Portofoliul Dr Gerard Group include peste 200 de sortimente de biscuiţi, napolitane şi crackers, precum napolitane învelite în ciocolată, wafer rolls-uri cu creme, fursecuri, biscuiţi cu glazuri diverse, biscuiţi sandwich, biscuiţi pentru micul dejun, crackers şi sărăţele. Producţia este localizată în trei fabrici din Polonia - Ozarow Mazowiecki, Miedzyrzec Podlaski şi Radzyn Podlaski, care împreună dispun de 18 linii de producţie complet automatizate.

Pe lângă vânzările de pe piaţa poloneză de origine, produsele Dr Gerard sunt exportate în peste 30 de ţări, cifra de afaceri realizată la export reprezentând circa 32% din vânzări. Veniturile companiei au atins în 2014 nivelul de 70 milioane euro (în creştere cu 16% faţă de 2013), iar în 2015 au înregistrat din nou o creştere de peste 18%. Pentru 2016 grupul estimează de asemenea o creştere cu două cifre, scrie agerpres.

Distribuţia pe pieţele în care este prezentă compania Dr Gerard acoperă atât canalele tradiţionale, cât şi pe cele moderne, respectiv lanţurile locale şi internaţionale de magazine. Produsele sunt vândute în principal sub marca Dr Gerard, precum şi sub mărcile partenerilor selectaţi. Dr Gerard are un istoric care începe în 1993, dar a operat până în anul 2011 sub numele Lider SKG. Compania a fost achiziţionată de fondul privat de investiţii Bridgepoint de la Grupul Poult din Franţa, în octombrie 2013.