O altă investiţie îndrăzneaţă a fost cea în sediul actual, la începutul anilor 2000, când pentru evoluţia afacerii s-a simţit nevoia extinderii, un rol foarte important în dezvoltarea unui astfel de business fiind spaţiul fizic pe care îl are la dispoziţie. A urmat o creştere care, după trei ani, crea nevoia unei noi extinderi.

Pornită iniţial din Cluj, ca o afacere de familie, Vitacom Electronics s-a extins rapid la nivel naţional şi a ajuns în prezent la nouă magazine în oraşe mari din România, precum Bucureşti, Timişoara şi Iaşi.

'Cred că debutul se întâmplă întotdeauna în localitatea de unde eşti. Eu cred că fiind din Cluj am avut de câştigat că ne uitam mai mult spre vest decât spre est. Noi nu am avut o cultură de business predefinită, iar acest lucru poate a constituit şi un avantaj şli norocul a fost că cel mai mult am învăţat de la partenerii germani şi olandezi, lucru care ne-a ajutat mult în dezvoltarea afacerii şi ne mândrim acum că suntem nu doar lideri, ci şi formatori de piaţă, creând strategiile locale împreună cu partenerii noştri şi dând tonul la trendurile de business', susţine Vasile Andrei Vita, fondator Vitacom Electronics.

Pentru finalul anului 2016 compania estimează o creştere de circa 16% în volumul de afaceri, urmând să atingă nivelul de 9,4 milioane euro. Cele mai bine vândute produse în anul 2016 au fost stabilizatoare de tensiune, UPS-urile pentru centralele termice, unice prin proiectarea acestora cu această destinaţie specifică, ventilatoarele casnice, produsele din gama Well, Konig, Valueline, bateriile GP.

Pentru anul 2017, compania estimează o creştere procentuală mai mare decât cea realizată în 2016, în principal ca urmare a concentrării echipei de vânzări pe dezvoltarea clienţilor actuali de pe piaţa tradiţională, găsirii de clienţi noi în domenii noi, dar şi creşterea numărului de clienţi pe platforma online B2B. De asemene, Vitacom Electronics estimează o cifră de afaceri în creştere în relaţia cu marile lanţuri de magazine, beneficiind de continuarea trendului crescător din economia românească.

Compania este în continuă expansiune şi pentru anul 2017 au fost dezvoltate posturi noi în domeniul vânzărilor începând de la entry level până la senior şi în domeniul IT şi marketing. Evoluţia pieţei a fost una pozitivă, urmând creşterile din ultimii ani, iar în 2017 tendinţa va continua, susţinută de întărirea puterii de cumpărare a populaţiei, scrie agerpres.

Compania a dezvoltat două branduri proprii - Well şi Chrome şi a dezvoltat parteneriate cu branduri recunoscute la nivel mondial precum GP Batteries, Valueline, Konig, HQ, Cyberpower, Maxell, Goobay, ProsKit, NGS şi Legrand.