'Pentru Uniqa Asigurări este esenţial să furnizeze educaţie şi prevenţie, nu doar simple produse de asigurare. De aceea, am creat un program dedicat acestui segment - Super Copilăria - care presupune o serie de workshop-uri în grădiniţe, unde să-i educăm pe cei mici cu privire la importanţa sportului, a modelelor şi a eroilor', a declarat Iuliana Rusei, membru al Directoratului Uniqa Asigurări.

Campania va debuta în Bucureşti printr-o serie de acţiuni în grădiniţe şi şcoli - un minicurs de prevenire a accidentelor, interactiv şi creativ, susţinut de un trainer cu experienţă în formarea copiilor.

'În cadrul cursului, copiii vor primi Super Puteri şi vor afla, prin joc, cum pot face sport şi mişcare în siguranţă, cum pot evita pericolele, care sunt regulile de bază atunci când fac mişcare în aer liber', a spus Nadia Pietreanu, director de Marketing si Strategie Dezvoltare Vânzări Uniqa Asigurări, citata de agerpres.

Uniqa Insurance Group operează pe piaţa românească din 2008, oferind toate formele de asigurări de bunuri, de răspundere şi de persoane. În 2010, Uniqa a început operaţiunile pe piaţa asigurărilor de viaţă, lansând compania Uniqa Asigurări de Viaţă.