Creşterea vânzărilor Mazda România a fost determinată, în principal, de SUV-ul de clasă mică CX-3, care a contabilizat 476 de unităţi, adică 30% din totalul vânzărilor, podiumul fiind completat de Mazda3, cu 428 de unităţi, şi de SUV-ul CX-5 cu 398 de unităţi.

Conform sursei citate, 15 cumpărători români au ales, în 2016, roadster-ul MX-5, aflat la cea de-a 4 generaţie, printr-o transpunere originală a limbajului KODO, sufletul mişcării, în realitate.

În 2017, japonezii de la Mazda vor lansa versiunea MX-5 RF, cu acoperiş metalic, scrie agerpres.

Potrivit datelor Direcţiei Regim Permise de Conducere şi Înmatriculare a Vehiculelor (DRPCIV), în decursul anului trecut, au fost înmatriculate în România 1.438 de autoturisme Mazda, cu 47,34% mai multe decât în aceeaşi perioadă din 2015, când se consemnaseră 976 de exemplare.