În plus, Vodafone, al doilea mare operator de telefonie mobilă din lume, nu a reacţionat suficient de rapid pentru a identifica şi răspunde la această problemă provocată de trecerea la un nou sistem de facturare, informeaza agerpres.

Potrivit Ofcom, pe o perioadă de 17 luni, între sfârşitul lui 2013 şi aprilie 2015, aproximativ 10.452 de utilizatori ai serviciilor prepay au pierdut împreună 150.000 de lire sterline, pentru că Vodafone nu le-a rectificat conturile.

În replică, Vodafone şi-a exprimat regretul faţă de aceste erori şi a precizat că i-a despăgubit pe majoritatea clienţilor afectaţi. În plus, Vodafone a donat unor organizaţii caritabile suma de 100.000 de lire sterline pentru a se asigura că nu profită de pe urma celor 30 de clienţi cu care nu a putut lua legătura. Vodafone are aproximativ 20 de milioane de utilizatori în Marea Britanie.

Vodafone este al doilea mare operator de telefonie mobilă din lume după China Mobile Ltd. În România, veniturile din servicii înregistrate de Vodafone România în trimestrul încheiat la 30 iunie au atins 173,9 milioane de euro, în creştere cu 4,2% faţă de perioada similară a anului precedent, în termeni organici. Numărul abonaţilor Vodafone România a ajuns, în perioada de referinţă, la 9.159.281, în creştere cu 357.691 raportat la aceeaşi perioadă a anului precedent. Din numărul total de clienţi raportat, 8.487.782 sunt utilizatori ai serviciilor mobile.