Microsoft a anunţat miercuri o serie de noi capabilităţi ale suplimentului de inteligenţă artificială Copilot pentru aplicaţiile sale de productivitate Microsoft 365, transmite CNBC.
În anul de când OpenAI, susţinută de Microsoft, a introdus popularul asistent virtual ChatGPT, companiile şi-au exprimat interesul cu privire la modul în care AI şi-ar putea face lucrătorii mai eficienţi, iar câţiva alţi producători de software, inclusiv Adobe, Google şi Salesforce, au lansat, de asemenea, instrumente.
Există îngrijorări dacă serviciul Copilot pentru Microsoft 365, merită 30 de dolari de persoană pe lună.
Mulţi analişti se aşteptau la un preţ mai mic atunci când Microsoft şi-a anunţat decizia în iulie.
Acum, Microsoft răspunde extinzând lista de caracteristici, menţinând în acelaşi timp preţul.
Până în acest moment, Copilot putea afişa elemente de acţiune personalizate din întâlnirile ratate în Outlook, să pregătească schiţe de prezentări PowerPoint, să creeze ilustraţii ale informaţiilor în documente Word şi să genereze previziuni pe baza datelor existente în fişierele Excel.
O funcţie de chat informată de datele interne ale organizaţiei putea rezuma mesajele de e-mail necitite, recomanda modificări ale fişierelor şi oferi elemente evidenţiate pentru documente.
Un nou serviciu Copilot Studio va oferi lucrătorilor corporativi o modalitate uşoară de a îmbogăţi cunoştinţele Copilot cu date nou integrate din software de afaceri, cum ar fi ServiceNow şi Ziua de lucru .
Copilot Studio este ”inclus în preţul de 30 de dolari, aşa că întăreşte cu adevărat valoarea”, a declarat Jared Spataro, un vicepreşedinte corporativ Microsoft, pentru CNBC, într-un interviu.
Iată câteva dintre celelalte îmbunătăţiri care vin pentru cei cu licenţe Copilot: În Teams, Copilot va putea răspunde la întrebări despre întâlniri pe măsură ce acestea au loc, chiar dacă nu creează o transcriere sau o înregistrare.
Persoanele care doresc să salveze conţinut generat de AI în timpul întâlnirilor vor trebui să-l copieze şi să-l salveze în altă parte.
Dacă cel puţin o persoană dintr-o întâlnire Teams are o licenţă, Copilot poate înregistra note live, iar participanţii îi vor putea cere să urmeze instrucţiuni precum ”Notează ce a spus Dana sub formă de citat”.
Copilot va putea să creeze mesaje de chat Teams şi să vină cu modificări de ton.
În timpul întâlnirilor Teams, instrumentul Whiteboard poate crea automat vizualizări ale ideilor pe care oamenii le discută.
În Outlook, Copilot poate ajuta la planificarea întâlnirilor, propunând participanţi, agende şi liste de documente recomandate pentru a le partaja participanţilor.
În PowerPoint, Copilot va putea crea diapozitive care includ imagini generate de AI pe baza activelor mărcii, cu ajutorul aplicaţiei Microsoft Designer.
Oamenii vor putea introduce preferinţele de formatare şi stil pentru rezultatul asistentului în Word şi PowerPoint.
Unii primi utilizatori ai Copilot erau deja mulţumiţi cu ceea ce ar putea face înainte de actualizările din această săptămână, despre care directorii Microsoft le discută la conferinţa Ignite a companiei din Seattle.
Microsoft a permis Visa să ofere un număr mic de licenţe printr-o previzualizare, iar în curând va oferi Copilot majorităţii angajaţilor, a declarat Rajat Taneja, preşedintele tehnologiei companiei de plăţi.
Taneja a fost printre primii angajaţi ai Visa care au încercat Copilot. Îl foloseşte în mod constant.
Acesta rezumă prezentări PowerPoint şi alte documente în numele său.
”Poţi să-l foloseşti pentru a redacta o comunicare – un discurs, un mesaj – sau pentru a edita ceva ce ai scris deja şi face o treabă destul de bună”, a spus el.
Câteva sute de angajaţi ai Visa au acum licenţe de Copilot. Compania a chestionat grupul şi marea majoritate a respondenţilor au spus că ar fi dezamăgiţi să-şi piardă accesul, a spus Taneja.
Perspectiva de la Visa se aliniază cu prezentarea făcută de CEO-ul Microsoft, Satya Nadella, a recepţiei Copilot, de la sfârşitul lunii octombrie.
”Clienţii ne spun că, odată ce folosesc Copilot, nu îşi pot imagina munca fără el”, a spus el într-o conferinţă telefonică cu analiştii.