Tehnologie

Abonamentul susţinut de reclame al Netflix are 70 de milioane de utilizatori lunar, la doi ani de la lansare

Posted on

Foto: iStock

Netflix a anunţat marţi că versiunea sa de abonament mai ieftin, susţinută de reclame, a ajuns la 70 de milioane de utilizatori activi lunar la nivel global, la doi ani de la lansare. Compania a precizat că mai mult de 50% dintre noii abonaţi din ţările care oferă această opţiune optează pentru planul cu reclame, transmite CNBC.

Opţiunea cu reclame a fost lansată în noiembrie 2022, ca răspuns la încetinirea creşterii numărului de abonaţi. În prezent, acest lucru nu mai este o problemă, Netflix raportând în trimestrul al treilea o creştere de 5,1 milioane de abonaţi, depăşind estimările Wall Street. În total, Netflix are acum 282,7 milioane de membri la toate nivelurile de preţ.

Compania a mai menţionat că, începând de anul viitor, nu va mai actualiza informaţiile pentru investitori cu privire la numărul de abonaţi, concentrându-se în schimb pe venituri şi alţi indicatori financiari.

În mai, Netflix a anunţat că va transmite două meciuri din NFL în ziua de Crăciun, într-un parteneriat de trei ani. De asemenea, şi-a epuizat deja inventarul de reclame pentru aceste jocuri şi a adus branduri precum FanDuel şi Verizon ca sponsori.

Multe companii media se orientează acum către strategii cu reclame pentru a atrage clienţi cu planuri mai ieftine şi pentru a creşte veniturile din publicitate. Piaţa de reclame TV tradiţională este în scădere, însă publicitatea pentru streaming şi digital este în creştere.

În mai, Netflix a raportat că abonamentul său cu reclame avea 40 de milioane de utilizatori activi lunar, aproape dublu faţă de cifra din ianuarie, anunţ pe care l-a făcut la evenimentul Upfronts, destinat prezentării ofertelor de publicitate.

Cele mai citite știri

Exit mobile version