Business
Apare un nou lanț de magazine în România
Marile grupuri de retail poloneze continuă să se extindă pe piața românească, astfel compania Wittchen, unul dintre cei mai importanți retaileri de genți și accesorii de călătorie și articole premium din piele, va deschide primul magazin din România în cadrul centrului comercial ParkLake din Bucuresti, dezvoltat de Sonae Sierra. Wittchen a închiriat un spațiu în cadrul proiectului printr-o tranzacție intermediată de compania de consultanță imobiliară Cushman & Wakefield Echinox.
Dana Radoveneanu, Head of Retail Agency, Cushman & Wakefield Echinox: „România este o piață atractivă pentru retailerii din Europa Centrală și de Est, o regiune în care antreprenorii locali au reușit să construiască mărci puternice cu prezență activă în Europa, inclusiv pe piața românească. În doar câțiva ani, marile grupuri de retail din regiune, în special cele din Polonia, au devenit jucători importanți pe piața românească. Acest succes încurajează alte companii, care încă nu sunt active în România, să-și extindă afacerile în această parte a Europei, iar Wittchen este doar unul dintre aceste exemple”.
România este a șasea piață unde Wittchen este prezentă, compania având majoritatea magazinelor sale în Polonia. Cu peste 30 de ani de experiență, Wittchen a devenit un business de familie de succes, fiind una dintre cele mai cunoscute mărci de pe piața europeană.
Daniel Andruszkiewicz, Commercial Director Wittchen: ”Planul nostru de afaceri și extinderea pe piața din România vizează deschiderea de magazine în cele mai performante centre comerciale din țară, deoarece vedem multe oportunități de a deveni lider pe piață pe segmentul bunurilor premium la prețuri accesibile. După cum am văzut din rezultatele magazinului nostru online www.wittchen.ro, deschis anul trecut în decembrie, există piață pentru produsele pe care le vindem. Cu excepția magazinului propriu online, produsele noastre sunt vândute pe 39 de piețe din Europa prin intermediul platformelor Amazon, Zalando etc și cautăm în continuare noi oportunități de promovare a ofertei noastre de produse în întreaga Europă”.
Cu o experiență de peste 30 de ani, Wittchen operează magazine în Polonia (97), Cehia (7) și Ungaria (3), precum și 10 unități în franciză în Ucraina. Compania comercializează genți, încălțăminte, articole de îmbrăcăminte din piețe, genți și articole de călătorie.