Slide, o nouă aplicație mobilă destinată întâlnirilor romantice, și-a făcut intrarea pe piața internațională. Gândită și creată de trei antreprenori români, acesta are obiective ambițioase: să devină numărul 1 la nivel global, depășind jucătorii deja consacrați.
Mugur Frunzetti este un antreprenor cunoscut pentru afacerile sale din mediul online. S-a implicat în zeci de proiecte, și cu multe a avut succes, MarketOnline.ro sau francizele Floria.ro fiind doar două dintre cele mai cunoscute. Așa că despre el se poate spune că nu ratează nicio oportunitate de business. Un asemenea moment, în care instinctul antreprenorial i-a fost ațâțat, a avut loc în urmă cu un an și jumătate. „Am petrecut Anul Nou 2022 cu doi buni prieteni, antreprenori și ei în mediul digital, dar ceva mai tineri ca mine, și cumva a venit vorba de dating, apoi ce aplicații de dating folosim și ce ne place sau nu la fiecare. Până dimineață aveam deja un business plan – să construim o aplicație de dating pe care am vrea să o folosim”, arată Mugur Frunzetti care a fost scânteia creației Slide. În doar două luni s-a început deja lucrul la design. „În anul cu pre-lansare s-a lucrat mult, am căutat să facem un customer experience superior altor aplicații de dating, să aducem features noi, unice și să oferim un produs software complet, nu doar «slide next»”, spune antreprenorul. Toată această „distracție” a avut o notă de plată piperată: 500.000 de euro investiți până la lansare. Bineînțeles, odată ce s-a dat liber la întâlnirea cu utilizatorii, echipa urmează să crească. Și, odată cu ea, costurile. „La Slide au lucrat până acum zece colegi, majoritatea developeri. Echipa crește după lansare cu oameni de marketing și customer care”, anunță Mugur Frunzetti.
Lucrurile evoluează foarte repede și datorită modului în care cei trei fondatori se completează. „Partenerii mei la Slide sunt Florin Simovici și Marius Bodea. Marius este CEO-ul companiei, cel dedicat 100% Slide, Florin este creativul, cel cu idei out-of-the-box, iar eu sunt «sfatul bătrânilor», cel care ajuta la strategie și la o viziune coerentă pe termen lung”.
Strategii pentru piața de dating
De la bun început trebuie spus că Slide promite utilizatorilor din toată lumea o experiență de dating fără precedent. „Slide este o aplicație complexă, mult peste concurență, care oferă o soluție pentru toate nevoile: cei care sunt obișnuiți să dea «slide» și să aleagă după poze, cei care caută o analiză mai profundă a compatibilităților sau profile verificate, cei care vor să vadă reels sau «tik tok videos» cu potențialii parteneri sau cei care vor să vorbească cu cineva chiar acum – opțiunea «chat now”. În plus, validăm cu atenție doar profile reale, conținut real, nu aprobăm profile fake, poze false sau cu pomii din curte, punem accent pe promisiunea: «Dating Real People»”, expune Mugur Frunzatti atuurile care speră că vor face din Slide cea mai folosită aplicație de dating din lume. Obiectivul e însă mai mult decât ambițios dacă luăm în calcul că vorbim despre o piață de aproape 10 miliarde de dolari pe an, unde numărul 1 depășește un miliard de dolari cifra de afaceri. Deocamdată Slide este lansată în România, iar după o perioadă de test de două-trei luni, ar urma să fie disponibilă în alte 65 de țări.