Business

Auchan deschide două noi magazine Simply și ajunge la 10 unități în franciză

Posted on

Rețeaua de magazine de proximitate Simply by Auchan atinge pragul de 10 unități deschise în primele șase luni de la lansare, cele mai recente magazine fiind inaugurate marți, 17 decembrie, în Pitești și Buzău. Cele 10 magazine de proximitate funcționează atât în zone urbane, cât și rurale, iar pentru anul viitor compania își propune să extindă acest concept în cât mai multe localități, oferind antreprenorilor din comerțul local un pachet complet de produse, servicii și suport pentru dezvoltarea unui business la cheie în comerțul modern. 

Primele 10 unități Simply by Auchan funcționează în Ilfov (Popești Leordeni și comuna Berceni), Călărași, București, Teleorman, Argeș (Pitești și com. Babana), Giurgiu și Buzău. Magazinele au suprafețe medii cuprinse între 60–250 mp și propun clienților o gamă variată de până la 3.500 de articole la prețuri accesibile – de la fructe și legume, la produse congelate, produse de băcănie inclusiv produse emblematice din brutăria și cofetăria Auchan, precum și o categorie de produse nealimentare ce include articole de îngrijire personală, pentru curățenia casei, produse pentru animalele de companie și altele.

Majoritatea antreprenorilor care operează astăzi un magazin Simply by Auchan sunt proprietari de magazine de proximitate care au ales să-și dezvolte afacerile făcând trecerea la franciza Simply by Auchan.

„Extinderea rețelei de magazine în franciză reprezintă unul dintre principalele noastre obiective de dezvoltare pentru 2025 prin care ne propunem să aducem diferența Auchan cât mai aproape de fiecare român. Le urăm bun venit partenerilor locali care au ales să facă parte din comunitatea Auchan, atât specialiști cu experiență în comerț, cât și antreprenori aflați la început de drum, le mulțumim pentru încredere și îi asigurăm că pot conta pe Auchan pentru o colaborare pe termen lung bazată pe profesionalism, inovație și susținere continuă”, a declarat Ioana Toșa, Director Vânzări Auchan România.

Avantajele unei francize Simply by Auchan

Odată cu dezvoltarea acestui parteneriat, Auchan oferă antreprenorilor din retail o serie de avantaje și beneficii printre care se numără:

  • Diferențiere în piață printr-o gamă de produse create în laboratoarele de producție Auchan
  • Acces la gama de mărci proprii Auchan
  • Apartenența la ecosistemul mărcii Auchan, cu toate avantajele ce derivă din acest fapt
  • Cooperarea cu un brand renumit pe piață în materie de calitate a serviciilor și a  prețurilor oferite consumatorilor

Care sunt criteriile pentru a opera o franciză Simply by Auchan

Pentru a fi eligibil, un potențial francizat trebuie să dețină un spațiu comercial, cu specific alimentar, cu o suprafață de vânzare cuprinsă între 60-250 mp.

În calitate de francizați, antreprenorii care operează un magazin Simply vor beneficia de suport operațional din partea Auchan, acesta constând în regândirea imaginii și layout-ului magazinului, transformarea acestuia din punct de vedere al elementelor de modernitate care îi oferă un plus de atractivitate, sugestii de îmbunătățire a gamei, acces la o platformă de comandă a produselor ușor de operat, suport pentru redeschidere și sprijin continuu în operarea magazinului din partea personalului dedicat acestui parteneriat.

De asemenea, francizații vor beneficia de un pachet de training ce conține informații operaționale despre universul Auchan, activitatea de comerț sub brandul Auchan și sistemul de franciză al retailerului.

Antreprenorii interesați de programul de franciză Auchan pot trimite o solicitare de parteneriat pe adresa de e-mail contact@auchan.ro.

Despre Auchan

Auchan România are în portofoliu 440 de magazine, cuprinzând 26 de hipermarketuri clasice, 7 hipermarketuri ATAC Hiper Discount, 8 supermarketuri, magazinul inteligent Auchan Go, aproape 400 de magazine de ultra-proximitate MyAuchan, din care majoritatea în stațiile Petrom, 10 magazine în franciză Simply by Auchan, precum și magazinul online auchan.ro. Cu o cifră de afaceri cu taxe în 2023 de peste 1,6 miliarde de Euro, Auchan propune locuitorilor din orașele în care sunt prezente magazinele sale un comerţ omnicanal, modern, de calitate, cu cele mai largi game de produse şi un concept de discount responsabil, cu toate preţurile mici, în fiecare zi.

Cele mai citite știri

Exit mobile version