Tehnologie
Booking.com lansează un planificator de călătorii bazat pe inteligență artificială
Booking.com anunță noul planificator de călătorii creat pe baza A.I.. Compania spune că A.I. Trip Planner poate fi folosit pentru inspirație și pentru a planifica călătorii și a crea itinerarii zilnice. Deoarece rezultatele sunt integrate în Booking.com, utilizatorii vor putea, de asemenea, să vadă prețurile și să rezerve sejurul printr-o simplă atingere a unui buton.
Booking.com s-a aventurat în lumea inteligenței artificiale și lansează un nou planificator de călătorii bazat pe AI, potrivit Market Screener. Anunțat marți, 27 iunie, noul planificator de călătorii cu inteligență artificială al site-ului de rezervări își propune să vă ajute să vă orientați către destinații și cazări într-un mod conversațional.
„La fel cum ați începe să vorbiți despre planificarea unei călătorii cu partenerul sau cu prietenii dumneavoastră” , spune Rob Francis, CTO al Booking.com. În cele din urmă, ar putea oferi aceleași servicii și beneficii ca și un agent de turism uman, a declarat Glenn Fogel, CEO al Booking.com.
Alimentat parțial de ChatGPT , instrumentul va fi lansat în modul beta pentru o selecție de călători din SUA în aplicația Booking.com pe 28 iunie.
Va face planificatorul de călătorii A.I. de la Booking viața mai ușoară pentru călători?
Booking.com spune că A.I. Trip Planner poate fi folosit pentru inspirație, pentru a vă planifica călătoria și chiar pentru a crea itinerarii zilnice.
Veți putea discuta cu el „într-un mod foarte natural, uman” , spune Rob. Odată ce ați explicat ce căutați în termeni generali sau specifici – fie că este vorba de un hotel romantic pe plajă sau de un apartament cu aer condiționat aproape de restaurantul dumneavoastră preferat – acesta vă va ușura căutarea, găsind cel mai bun sejur pentru nevoile dumneavoastră.
Instrumentul utilizează ChatGPT, un chatbot popular dezvoltat de OpenAI. Utilizatorii îi pun întrebări, iar acesta folosește mase de date pentru a oferi un răspuns unic și extrem de personalizat. Deși nu „gândește” ca un om, este cel mai bun lucru care a fost dezvoltat până acum.
Ar putea planificarea călătoriei cu ajutorul inteligenței artificiale să se dezvolte și mai mult în viitor?
„Nu ar fi minunat dacă vacanțele ar fi toate fără cusur și fără fricțiuni?” , spune Glenn.
În viitor, el preconizează că inteligența artificială nu numai că îi va ajuta pe călători să își ,,repare instantaneu” rezervările în caz de modificări și anulări, dar va „vedea problema înaintea călătorului și va sugera cum să o rezolve”.
Prin combinarea călătoriilor, cazărilor și a altor rezervări sub o singură plată, roboții ar putea rezolva mai multe probleme deodată. De exemplu, dacă un zbor ar fi întârziat, preluarea de la aeroport ar fi modificată automat și hotelul ar fi informat, fără ca turistul să fie nevoit să facă ceva.