Actualitate
„Constanța, destinația viitorului”: Cazinoul devine centru de strategie. „Promitem românilor că la anul vor vedea ce n-a văzut Parisul”
„Constanța, destinația viitorului” este tema evenimentului major organizat de Antena 3 CNN, într-un cadru cu totul special: Cazinoul din Constanța. Dar, în același timp, este și un obiectiv care poate fi atins atunci când investițiile privaților și strategiile de dezvoltare sunt puse împreună într-un plan de succes. Asta se întâmplă acum în orașul de la malul mării, la un summit local inițiat, de altfel, de postul nostru de televiziune, dedicat conectării liderilor din mediul de afaceri.
În deschiderea evenimentului, jurnalistul Adrian Ursu, moderatorul conferinței, a subliniat potențialul orașului Constanța.
„E absolut spectaculos ce am văzut până acum. Cine nu a vizitat Cazinoul din Constanța trebuie să o facă neapărat vara asta. Sezonul e în vârful lui, dar o să vedem ce oferte suplimentare apar pentru că marele obiectiv al Constanței este să transformi destinația asta într-una de 365 de zile, nu doar de sezon.
O să vorbim cu invitații noștri de astăzi despre viitorul Constanței, o să vorbim despre ce înseamnă patrimoniul cultural, despre ce înseamnă noul management turistic, despre ceea ce înseamnă atractivitatea economică, pentru că să nu uităm, Constanța este și un pol de investiții, nu numai că există portul aici, nu numai că există celelalte facilități, dar este zona care în clipa de față deschide o mulțime de oportunități.
Cred că fiecare dintre invitații care vor fi prezenți aici, în sală, cei care urca pe scenă alături de noi, vor avea răspunsuri la cum reușim să recuperăm ce am pierdut în anii din urmă, și anume șansa de a avea așa ceva, de a avea un litoral cu toate facilitățile lui, care poate să însemne magnet pentru dezvoltare și de abia aștept să văd care sunt veștile pentru 2025 și 2026 în materie de promovare și de atractivitate turistică”, a declarat jurnalistul Adrian Ursu, moderatorul conferinței.
George Măndilă, președintele Organizației de Management al Destinației Mamaia Constanța (OMD) spune că planurile pentru 2025 și 2026 sunt „mărețe”, iar orașul are potențialul de a deveni un hub digital, de securitate cibernetică și un magnet turistic.
„Într-adevăr, noi, ca și asociație, deci Organizația de Management al Destinației, pentru 2025 și 2026 avem planuri mărețe. Constanța începe să se reinventeze. Așadar, în mileniul 3, eu consider că orașul Constanța va fi orașul viitorului în România datorită acestor puncte importante acestora, acestor atuuri pe care le are, și anume deschiderea României către mare, posibilitatea de a deveni aici un hub digital, de a deveni un hub de cybersecurity și, bineînțeles, o mare, mare atractivitate turistică. Jobul meu este să promovez destinația Mamaia Constanța din punct de vedere turistic și trebuie să anunțăm cu mândrie, este o onoare și un privilegiu pentru noi ca la anul să sărbătorim 120 de ani de la înființarea stațiunii Mamaia.
Evident, stațiunea exista înainte de 1906, dar în ziua de Sfânta Maria 15 august 1906, primarul de atunci, Ion Bănescu, din fața Primăriei, a strâns notabilitățile orașului și le-a dus cu tramvaiul tras de cai undeva la Cazinoul din Mamaia. După 120 de ani, noi venim încă o dată această cu această moștenire simbolică și promitem românilor că la anul vor vedea ce n-a văzut Parisul”, a declarat George Măndilă, președinte OMD Mamaia Constanța.