Actualitate
Contribuția Kaufland în România este de 1% din PIB. Valer Hancaș: Am demonstrat că putem acorda reziliență alimentară
Contribuția Kaufland în România este de 1% din PIB, a declarat Dumitru Valer Hancaș Director de Comunicare și Corporate Affairs Kaufland România, în cadrul conferinței RO 3.0 „Gustul Viitorului. Industria alimentară și retailul din România pentru următorii 7 ani.”
Mai mult, reprezentantul companiei a precizat că în acest moment 85% din produsele de la raft din magazinele Kaufland sunt românești.
“Vreau să mă întorc puțin în timp, cu 20 de ani în urmă, când a fost deschis primul magazin Kaufland România și am fost întrebat ce branduri clasice românești lipsesc din sortimentul de la vremea respectivă (2005).
Între timp, prin 2017, personal, am comunicat pentru prima dată în piață că sortimentul aflat pe rafturile magazinelor Kaufland are o pondere mai mare de 50% cu produse românești.
În prezent, sortimentul de pe rafturile magazinelor Kaufland are o pondere de produse majoritare românești de aproximativ 85%.
Contribuția, împreună cu partenerii noștri pe tot lanțul de aprovizionare ca impact direct, indirect sau indus este de 1% din PIB-ul României, reprezentând prin valoarea adăugată brută o cifră de 2,5 miliarde de euro.
Mai mult, în 2023, plățile făcute către partenerii din România, vorbim de peste 2500 de parteneri, au fost de 2,5 miliarde euro.
Din 2005 până în prezent, cred că apetitul, interesul și responsabilitatea pe care Kaufland România o acordă pieței din România, este extraordinar de mare.
2500 de furnizori din România, cu un impact de 1% pe lanțul integrat din valoarea adăugată brută din PIB-ul României, continuăm să ne uităm cu încredere și cred că această încredere s-a demonstrat.
Cu eforturi comune, în tot ceea ce înseamnă producători, procesare și retaileri, am demonstrat României că putem acorda această reziliență alimentară fără să ne bazăm pe acele culoare de import”, a spus Dumitru Valer Hancaş, directorul de comunicare Kaufland România.
Postul de televiziune Antena 3 CNN, parte a Intact Media, împreună cu cotidianul naţional Jurnalul, organizează Conferinţa RO 3.0 „Gustul Viitorului. Industria alimentară și retailul din România pentru următorii 7 ani” powered by Kaufland.
Conferinţa RO 3.0 „Gustul Viitorului. Industria alimentară și retailul din România pentru următorii 7 ani” powered by Kaufland, are loc marți, 20 februarie, la Hotel InterContinental Athenee Palace Bucharest, începând cu ora 09:30.
Evenimentul va fi transmis live pe antena3.ro, jurnalul.ro, precum și pe paginile de Facebook Antena 3 CNN și Jurnalul, iar tronsoane ale dezbaterii vor fi preluate live pe postul TV Antena 3 CNN.
Conferinţa RO 3.0 este moderată de Adrian Ursu.