E.ON Energie România investește cu prioritate în digitalizarea serviciilor, circa 83% din suma totală investită din ultimii cinci ani, în valoare de 24 milioane de euro, revenind dezvoltării și îmbunătățirii platformelor IT, astfel încât interacțiunile clienților cu compania să fie cât mai simple și rapide.
Efortul continuu de îmbunătățire a funcționalităților platformei eon.ro, aplicației E.ON Myline și a sistemului de facturare a contribuit decisiv la creșterea portofoliului de clienți ai companiei cu peste 6% între anii 2020 și 2025. Totodată, 9 din 10 clienți declară că sunt mulțumiți de serviciile companiei, fiind în același timp hotărâți să rămână clienții E.ON pe termen mediu*.
„Digitalizarea ne ajută să îmbunătățim experiența clienților, să le oferim servicii de calitate și personalizate, prin intermediul tehnologiei, al proceselor interne automatizate care aduc 100% acuratețe a datelor – chat, programări online, încheiere de contracte, acces la factură. Anul acesta vom continua să investim pentru a le facilita clienților accesul la informațiile și soluțiile energetice de care au nevoie”, a declarat Claudia Griech, directorul general al E.ON Energie România.
La acest moment, peste 2,4 milioane de clienți rezidențiali, reprezentând 68% din totalul acestei categorii, dețin un cont personal E.ON Myline. Față de anul 2020, numărul de clienți digitali s-a dublat, dovedind creșterea tot mai mare a interesului pentru serviciile digitale.
Totodată, peste 1,94 milioane de clienți rezidențiali au optat pentru factura electronică, reprezentând aproape 50% din totalul acestora și o creștere de 1,2 ori față de acum cinci ani.
Motivul acestor evoluții pozitive constă în ușurința și rapiditatea pe care le oferă serviciile digitale în ceea ce privește gestionarea de către clienți a contractelor de energie electrică/gaze naturale, locurilor de consum, consumului realizat, facturării și plății, respectiv accesul la informații actualizate și la oferte personalizate de soluții de eficiență energetică.
Compania crede că următorii ani vor aduce transformări semnificative în modul în care utilizatorii interacționează cu platformele și tehnologiile. Evoluția tehnologiei va permite oferirea de experiențe digitale personalizate, iar interacțiunea umană va deveni mult mai empatică și individualizată. E.ON își propune să fie în fruntea acestor schimbări și să investească în continuare pentru a aduce clienților cele mai noi tehnologii.
