Business

Giampaolo Manzonetto este noul CEO al Caroli Foods Group

Posted on

Grupul multinațional alimentar Sigma anunță numirea lui Giampaolo Manzonetto în poziția de Director General al Caroli Foods Group, subsidiara sa din România. Giampaolo o succede în această poziție pe Roxana Manolescu, a cărei conducere a avut un rol esențial atât în integrarea Caroli în Sigma, în urma achiziției, cât și în modelarea direcției companiei în România și care a ales să urmeze noi oportunități profesionale.

Cu peste 25 de ani de experiență în companii multinaționale de FMCG din Europa, Giampaolo deține o diplomă în Economie și Afaceri la Universitatea din Parma, Italia. Cariera sa include o experiență vastă în finanțe, export și conducere executivă, fiind inclusiv membru în Consilii de Administrație.

Giampaolo are o expertiză extinsă în transformare organizațională și dezvoltare de afaceri. El a ocupat funcția de Director General al Parmalat în România unde, în urma achiziției companiei de către Grupul Lactalis, a condus cu succes fuziunea cu Albalact, Covalact și LaDorna. Ulterior, a deținut funcția de Director General al întregului grup Lactalis în România, ocupând, în plus, funcția de Președinte sau Membru în Consiliul de Administrație al mai multor companii.

Grupul Sigma își consolidează angajamentul de a avansa în planul de extindere a marjei de profit în Europa, de a face față provocărilor industriei și de a promova creșterea sustenabilă.

Despre Caroli Foods Group

Caroli Foods Group este unul dintre cei mai importanți producători de produse din carne ambalată din România. Compania a fost înființată în 1994 și oferă în prezent un portofoliu extins de peste 200 de produse prin cinci mărci: Caroli, Sissi, Campofrio, Maestro și Primo. Compania are o fabrică în Pitești și dispune de facilități logistice importante în toată țara, precum și de o rețea extinsă de distribuție. Din 2017, Caroli Foods Group face parte din Sigma.

Despre Sigma

Sigma este o companie multinațională alimentară de top care operează în 17 țări din patru regiuni cheie: Mexic, Europa, SUA și America Latină. Cu 64 de fabrici și 179 de centre de distribuție, compania produce, comercializează și distribuie alimente de marcă de calitate, inclusiv carne ambalată, brânză, iaurturi și alte alimente refrigerate și congelate. Portofoliul diversificat al Sigma include peste 100 de mărci, care acoperă diferite categorii și segmente de piață, cum ar fi: FUD, Campofrio, Bar-S, San Rafael, Aoste, La Villita, Chimex, La Chona, Navidul, Justin Bridou, Caroli și Sosua.

Cele mai citite știri

Exit mobile version