Timp liber
Netflix a atras aproape 6 milioane de abonaţi noi, după ce a introdus taxa de sharing
Aproape 6 milioane de conturi Netflix noi au fost deschise în ultimul trimestru, în pofida văicărelilor de pe reţele sociale, umplute de mesaje din partea celor care ameninţau că se vor dezabona din cauza taxei de sharing.
Astfel, 5,9 milioane de abonaţi noi a avut Netflix în al doilea trimestru al acestui an, ceea ce reprezintă o creştere anuală cu 8% şi peste estimările care vorbeau de 1,9 milioane de abonaţi noi.
În mesajul către investitori, compania se laudă că taxa de sharing nu a dus la un val de dezabonări, aşa cum se aşteptau unii, ci a determinat mai mulţi oameni să-şi creeze propriul cont.
În schimb, cu tot cu taxa de sharing, veniturile companiei s-au oprit la 8,2 miliarde de dolari, sub estimările de 8,3 miliarde de dolari.
Cei de la Netflix mai spun acum că vor cheltui cu 1,5 miliarde de dolari mai puţin pe crearea conţinutului. Asta din cauza grevei scriitorilor şi actorilor.
1,5 milioane de americani sunt deja abonaţi la versiunea cu reclame a serviciului, cea care-i aduce un venit mai mare per utilizator decât versiunile premium.