Business
Synevo România lansează cea de-a treia ediție a campaniei „Soluții pentru Comunitate“ și oferă granturi în valoare de 150.000 de euro
- După două ediții consecutive, campania „Soluții pentru Comunitate“ continuă sprijinirea inițiativelor care aduc o schimbare reală și durabilă în comunitățile defavorizate și în societate, sub sloganul „Remedii pentru comunitate prin fapte bune“.
- La finalul campaniei vor fi selectate 10 proiecte remarcabile, cu impact pe trei direcții strategice: Sănătate, Educație și Mediu, care vor beneficia de sprijin financiar în valoare totală de 150.000 de euro.
- Una din noutățile acestui an este accesul la un eBook explicativ care cuprinde recomandări și exemple de bune practici din anii precedenți.
Synevo România, liderul pieței locale de servicii de diagnostic de laborator, alături de Asociația Medicover, lansează a treia ediție a campaniei „Soluții pentru Comunitate“, care premiază 10 proiecte inedite cu inițiative în Sănătate, Educație și Mediu. Pentru al treilea an consecutiv, Synevo România și Asociația Medicover își consolidează misiunea de a investi în comunități prin intermediul ONG-urilor și instituțiilor de învățământ.
„Remedii pentru comunitate prin fapte bune“: înscrieri 9 octombrie – 8 noiembrie 2024
Conceptul campaniei de anul acesta are ca obiectiv identificarea și promovarea acelor acțiuni care aduc soluții tangibile și beneficii durabile comunităților, faptele bune fiind remediile necesare de care au nevoie participanții pentru a transforma și aduce schimbări pozitive în societate.
ONG-urile și instituțiile de învățământ care îndeplinesc criterile de eligibilitate sunt încurajate să se înscrie pe platforma solutiipentrucomunitate.ro, în perioada 9 octombrie – 8 noiembrie 2024. Ulterior, aplicațiile vor intra într-un proces de selecție și jurizare, iar în luna decembrie 10 proiecte vor primi o sponsorizare de 15.000 de euro fiecare.
Manualul aplicantului, noutatea acestei ediții
De anul acesta, toți participanții au acces la un eBook care explică detaliat categoriile competiției, drumul proiectului, de la identificarea nevoii comunității, la redactarea aplicației, până la criteriile de jurizare. eBook-ul poate fi descărcat de de pe platforma solutiipentrucomunitate.ro, gratuit.
Cum sunt evaluate proiectele
Proiectele înscrise în campanie vor fi evaluate de către organizatori în prima etapă de selecție, care vizează îndeplinirea tuturor criteriilor de eligibilitate din regulament. Proiectele astfel selectate și declarate finaliste vor fi ulterior jurizate. Din juriu fac parte: Laurențiu Luca – Director General Synevo România, Alexandra Moisescu – Corporate Communications Director Synevo România, George Istrate – Director General Asociația Medicover, Lăcrămioara Botezatu – CSRmedia.ro și Teodora Tompea – jurnalist Digi24. Criteriile de notare și departajare urmărite de comisia campaniei sunt impactul proiectului, coerența și eficiența proiectului, sustenabilitatea. Nota finală a fiecărui proiect este media aritmetică a notelor acordate de reprezentanții juriului.
Despre Synevo România
Synevo este principalul furnizor de soluții de diagnostic de laborator din România, oferind peste 2.000 de tipuri de analize uzuale și avansate, de la teste de prevenție și diagnostic primar până la teste de monitorizare a diverselor terapii și tratamente. La finalul anului 2023, rețeaua națională Synevo România număra 23 de laboratoare, inclusiv două laboratoare de analize veterinare, 176 de centre de recoltare, amplasate strategic și convenabil în 77 de localități. Peste 1.500 de angajați sunt dedicați să deservească mai mult de 2,1 milioane de clienți, efectuând anual peste 19,3 milioane de teste.
Cu aproape 30 de ani de experiență pe piață, Synevo România furnizează informații esențiale care sprijină medicii, unitățile medicale, companiile farmaceutice, cercetătorii și pacienții în luarea unor decizii informate și accelerează inovația prin accesul la platforme digitale ce oferă o experiență personalizată clienților.
Pentru mai multe detalii, vizitați www.synevo.ro
Synevo România face parte din Medicover, unul dintre liderii internaționali din domeniul serviciilor medicale și de diagnostic, companie fondată în 1995 și listată la Bursa Nasdaq Stockholm. www.medicover.com
Despre Asociația Medicover
Asociația Medicover s-a înființat în 2016, cu ajutorul Fundației Medicover din Polonia, ambele organizații fiind patronate de Fundația Christina și Jonas af Jochnick, fondatorii Medicover. Asociația Medicover este axată pe educarea, sprijinirea comunităților locale și dezvoltarea unor programe care să contribuie în mod direct sau indirect la îmbunătățirea sănătății și la sensibilizarea publicului pentru un stil de viață adecvat.
Platforma inovatoare FitSchool România, noul proiect al Asociației Medicover, sprijină profesorii cu metode interactive ce stimulează activitatea fizică în rândul elevilor, utilizând tehnologia pentru a promova un stil de viață sănătos.
Una dintre inițiativele de succes ale Asociației Medicover este Programul de Prevenție a Diabetului Zaharat de Tip 2 și a Bolilor Civilizației „înCerc“, prin care peste 8.000 de elevi din două orașe din România au fost evaluați privind riscul dezvoltării diabetului zaharat de tip 2 și a bolilor civilizației. Dintre aceștia, aproape 1.500 participând la etapa de consiliere personalizată. În plus, Asociația Medicover derulează multiple alte proiecte, cum ar fi „Nutriție pentru SuperEroi“ în școlile din țară, dar și acțiuni de voluntariat ce aduc plus de valoare la nivelul comunității.
Ca recunoaștere pentru proiectele derulate, Asociația Medicover a primit numeroase premii în cadrul celor mai importante evenimente CSR din România, precum Romanian CSR Awards, Gala Societății Civile, Community Index. Pentru mai multe informații, vizitați www.medicover.ro/despre-noi/asociatia-medicover, www.fitschool.ro și www.in-cerc.ro.