Therme București, cel mai mare centru de wellness din Europa, găzduiește în perioada 5-18 mai Festivalul Herbarium, un eveniment de anvergură dedicat terapiilor naturale și experiențelor wellness premium. Conform datelor preliminare, doar în prima săptămână evenimentul a atras peste 12.000 de vizitatori, dintre care un procent semnificativ de turiști străini, consolidând poziția României pe harta turistică a destinațiilor de wellness la nivel european. 
Evenimentul de două săptămâni constituie un punct de atracție pentru segmentul turismului de wellness, un sector în continuă creștere. Prezența specialiștilor internaționali din peste 20 de țări, inclusiv Austria, Japonia, Canada, Germania și țările nordice, a contribuit la diversificarea ofertei și la creșterea standardelor serviciilor oferite.Festivalul a inclus peste 450 de experiențe wellness în tariful standard de acces în zona Elysium, reprezentând o strategie de maximizare a valorii oferite consumatorilor fără costuri suplimentare.
Un element important din cadrul evenimentului este organizarea Herbarium Expo, platformă dedicată producătorilor locali de produse naturale. Peste 20 de branduri românești, printre care Aimée, ApiLand, Aromen, Deplin, Doda Natural, Fares sau Farmec au avut oportunitatea de a-și prezenta și comercializa produsele unui public internațional. Această componentă B2B a festivalului facilitează accesul micilor producători români la o piață premium și creează oportunități de networking cu specialiști internaționali, deschizând potențiale canale de export pentru produsele autohtone.
Know-how internațional
Festivalul reunește peste 70 de specialiști în terapii wellness din întreaga lume, oferind prilejul unui transfer de cunoștințe și tehnologii în sectorul serviciilor premium de sănătate și relaxare. Printre aceștia s-au numărat Jessica Anna, medic chirurg din Austria specializată în terapii de saună, și specialiști în terapii tradiționale din Letonia, Japonia și Mexic. „Am fost foarte încântată de bucuria oamenilor. Am avut emoții, dar felul în care m-au primit, deschiderea și fericirea lor m-au încarcat. A fost cel mai emoționant moment pentru mine, ca maestru de saună. Fac asta din pasiune de aproximativ un an de zile. Mă întorc în Austria cu cel mai plăcut sentiment despre România și despre experiența de la Therme”, a explicat Jessica Anna.
Din perspectiva dezvoltării serviciilor, festivalul a introdus pe piața locală concepte inovatoare precum ritualul japonez „Yutate Kagura”, terapia mexicană „Temazcal” și terapia „cald/rece” promovată de echipa canadiană „Unbounded”, reflectând tendințele globale din industria wellness.
„Herbarium Festival este un manifest etalon pentru armonie, sănătate și autodescoperire. Ediția 2025 duce mai departe misiunea festivalului: accea de a readuce plantele si natura în centrul stării de bine. Fiecare experiență este o invitație la reconectare cu natura, cu sine și cu originile noastre comune”, a declarat Andrada Seitan, Director de Marketing Therme Bucuresti.