Business
Touroperatorul Join UP! ajunge la venituri de 20 milioane euro în România, la numai 2 ani de la deschiderea biroului local
Touroperatorul Join UP! a realizat venituri de 20 de milioane de euro în România, în primele două sezoane de operare, începând cu aprilie 2023. Aproximativ 30.000 de turişti au mers în vacanţă cu compania până acum. În 2024-2025, turoperatorul îşi propune să vândă vacanţe pentru 140.000 de turişti, să extindă lista oraşelor de plecare şi să introducă noi destinaţii în portofoliu.
”Deschis în vara anului 2022, cu startul operaţiunilor în primăvara anului trecut, toroperatorul Join UP! prezintă rezultatele primilor doi ani în România. În primele două sezoane de operare, începând cu aprilie 2023, compania a realizat venituri de 20 de milioane de euro şi a trimis în vacanţă aproximativ 30.000 de turişti, înregistrând o creştere de 5 ori a afacerilor, faţă de anul anterior. Astfel, la fiecare o oră, turoperatorul vinde 3 vacanţe”, informează compania.
În cei doi ani, compania a dezvoltat o reţea de peste 1.000 de parteneri în România şi se extinde constant.
Începând din 2024, Join UP! şi-a extins numărul de pasageri, destinaţiile şi oraşele de plecare.
Astfel, din acest an, operatorul oferă pentru sezonul estival excursii către 6 destinaţii – Turcia (Antalya), Grecia (Creta), Tunisia (Hammamet şi Insula Djerba), Cipru, Egipt (Hurghada, Sharm El Sheikh) şi Tenerife – şi zboruri directe din 10 oraşe ale ţării, cu plecări din Bucureşti, Cluj-Napoca, Timişoara, Iaşi, Suceava, Bacău, Braşov, Târgu Mureş, Oradea şi Baia Mare.
Compania a ajuns să opereze 25 de chartere în fiecare săptămână, din acest sezon.
În prezent, Join UP! oferă o varietate largă de hoteluri în Sharm El Sheikh, Egipt, cu zboruri din 5 oraşe ale ţării – Bucureşti, Cluj-Napoca, Timişoara, Iaşi, Suceava, fiind de altfel singurul operator din România care are zboruri din ultimele 4 oraşe enumerate.
Compania a devenit lider în ce priveşte pachetele turistice pentru Sharm El Sheikh în România, la fel ca în toate ţările în care operează.
„Dacă ar fi să caracterizez anul 2023 într-un singur cuvânt, acesta ar fi creştere. Dacă la început am învăţat să ne ridicăm şi să facem primii paşi, anul viitor avem de gând să alergăm. Avem puterea şi resursele unui grup internaţional, ceea ce ne permite să negociem exclusivităţi, să achiziţionăm volume mari şi astfel să obţinem preţuri foarte avantajoase pentru turiştii români”, declară Marius Surdu, CEO Join UP! România.
În viitor, compania îşi va concentra investiţiile în expansiune şi îmbunătăţirea experienţei pentru parteneri, prin deschiderea unui departament dedicat pentru suport şi consultanţă privind produsul şi procesul de rezervare.
În 2024-2025, turoperatorul îşi propune să vândă vacanţe pentru 140.000 de turişti, să extindă lista oraşelor de plecare şi să introducă noi destinaţii în portofoliu atât pentru sezonul estival, cât şi pentru cel de iarnă.
Majoritatea destinaţiilor vor fi operate prin flotă proprie, de SkyUp Airlines, partenerul strategic al touroperatorului, ceea ce poate însemna orare de zbor avantajoase, ce permit turiştilor să petreacă mai mult timp la destinaţie.
,,Prioritatea pentru perioada următoare este să oferim turiştilor cele mai bune produse şi cele mai avantajoase preţuri, cu opţiuni cât mai diverse, pentru orice gust. Suntem pasionaţi de călătorii, iar misiunea noastră este să le facem accesibile oricui”, declară Kateryna Ushakova, director regional Europa, Join UP!.
Compania Join UP! este în plină expansiune, fiind prezentă în 8 ţări, printre care Ucraina, Moldova, Kazahstan, Estonia, Letonia, Lituania, Polonia şi România, urmând să deschidă birouri şi în Cehia şi Slovacia. Turoperatorul are un portofoliu de peste 1.600 de hoteluri, din care peste 160 exclusive.
Entităţile sub brandul Join UP! distribuie pachete turistice prin intermediul a 10.000 de agenţii de turism pe toate pieţele pe care operează. Peste 5,5 milioane de turişti aleg să meargă în vacanţă cu Join UP!, în fiecare an. La nivel global, brandul are afaceri de peste 400 milioane de euro.
Join UP! Romania este un tur operator în plină dezvoltare, fondat în 2022. Acesta oferă pachete turistice care includ de obicei bilete de avion, cazare la hotel, transferuri şi programe de excursii. Join UP! Romania este reprezentată de o echipă de 20 specialişti locali şi colaborează cu peste 1.000 de agenţii de turism şi agenţi din întreaga ţară. Sediul companiei este situat în Bucureşti.
Join UP! Romania operează sub brandul internaţional de călătorii Join UP!™, înfiinţat în iunie 2010, şi este unul dintre brandurile din Ucraina. Entităţile care operează sub marca Join UP!™ sunt de asemenea prezente în Kazahstan, Estonia, Letonia, Lituania, Moldova şi Polonia, urmând şi în Republica Cehă şi Slovacia.