Timp liber
Trendyol anunță integrarea primului brand românesc pe platforma sa: produsele cosmetice Gerovital
Trendyol, unul dintre cele mai importante marketplace-uri internaționale de e-commerce, anunță astăzi integrarea primului brand românesc pe platforma sa: produsele cosmetice Gerovital.
Începând din această săptămână, clienții români vor avea acces la aproximativ 100 de produse pentru îngrijirea pielii și a părului din gama Gerovital, disponibile în secțiunea Beauty a platformei Trendyol. Oferta va fi extinsă treptat, ajungând la peste 200 de produse în viitorul apropiat. Mai mult, în prima parte a anului viitor, produsele Gerovital vor fi disponibile și pentru clienții Trendyol din alte piețe din regiunea CEE, inclusiv în Republica Cehă, Slovacia și Grecia.
Susținută de tehnologii de ultimă generație, Trendyol a lansat aplicația sa în limba română în ianuarie 2024, aceasta înregistrând cea mai rapidă creștere din Europa Centrală și de Est și ajungând la o bază locală de 1,2 milioane de clienți, cu vânzări de peste 11 milioane de produse până în decembrie. Trendyol continuă să își dezvolte markeplace-ul pe plan local prin lansarea de noi categorii, precum cea de Beauty. Integrarea Gerovital subliniază angajamentul Trendyol de a oferi o selecție diversă și relevantă de produse și branduri autohtone clienților din România.
Pentru a celebra lansarea Gerovital, clienții din România pot beneficia de reduceri de până la 40% la întreaga gamă pe parcursul lunii decembrie.
Despre Trendyol:
Trendyol a fost fondat la Istanbul în 2010 și între timp a devenit primul decacorn din Turcia și una dintre cele mai importante platforme de comerț electronic din lume. Marketplace-ul conectează peste 250.000 de comercianți și branduri cu mai bine de 40 de milioane de clienți prin intermediul aplicațiilor dedicate în limbile locale din Turcia, Germania, Azerbaidjan, statele din Golf și, recent, din România, Cehia, Slovacia, Polonia, Ungaria, Bulgaria și Grecia.