Compania Ferrari a anunţat că profitul din trimestrul al treilea a crescut cu 46% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, ajunâng la 1,54 de miliarde de euro, clienţii bogaţi preferând în continuare personalizarea maşinilor.
Transporturi
Veniturile Ferrari au crescut cu 46% în al treilea trimestru al acestui an
Astfel, producătorul de autovehicule se aşteaptă acum la un venit de 5,9 miliarde de euro în anul 2023, cu o marjă de profit de cel puţin 26,5%.
Benedetto Vigna, CEO-ul Ferrari, a declarat că preferinţa consumatorilor pentru personalizarea opţiunilor a împins în sus veniturile companiei.
În ultimii ani, Ferrari şi-a extins foarte mult lista de opţiuni pe care o oferă clienţilor săi, fiind vorba de o paletă largă de culori exterioare şi interioare, respectiv detalii pentru interiorul maşinii. Aceste opţiuni pot adăuga multe mii de euro în costul autovehiculului.
Compania a livrat 3.459 de maşini în al treilea trimestru al anului, o creştere de 9% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut.