Tehnologie

WAVE și Clootrack, parteneriat pentru a revoluționa înțelegerea experienței consumatorilor

Agenția de comunicare integrată WAVE anunță parteneriatul strategic cu Clootrack, platforma americană care folosește inteligența artificială pentru a analiza experiența consumatorilor. Colaborarea va permite echipei WAVE să vină în întâmpinarea mediului publicitar și de afaceri, punând la dispoziția brandurilor date relevante de customer experience (CX). Astfel, WAVE, The Really Fully Integrated Agency, își crește și mai mult rolul în raport cu clienții săi, contribuind într-un mod strategic la identificarea punctelor nevralgice ale fiecărui brand, la crearea și implementarea de strategii de marketing eficiente. O astfel de abordare aduce companiile mai aproape de obiective de business, precum creșterea segmentelor de consumatori și fidelizarea lor, dezvoltarea de produse noi, abordarea unor piețe neexplorate și o mai bună diferențiere în industrie.

În calitate de partener unic, exclusiv al Clootrack în România, WAVE va beneficia de tehnologia proprietară a platformei americane, pentru a analiza recenziile consumatorilor, a urmări interacțiunile clienților pe mai mult canale și a identifica, în timp real, tendințele și comportamentele de consum. Pornind de la răspunsuri ale consumatorilor și de la informații detaliate, colectate din surse diferite, indiferent de limbă, algoritmul Clootrack oferă brandurilor date valoroase despre preferințele, nevoile și sentimentele clienților, ceea ce ajută responsabilii de brand să își înțeleagă mai bine segmentele de public și să își îmbunătățească o serie de parametri, precum Net Promoter Score.

Colaborarea dintre WAVE și Clootrack vine la doar câteva luni, dupâ ce agenția și-a anunțat transformarea sub umbrela The Really Fully Integrated Agency.

“Prioritatea noastră, în cadrul WAVE, este să le oferim clienților servicii de încredere, bazate pe strategii solide, construite pe date corecte, relevante și actuale. Pentru a livra această promisiune, am avut nevoie de un partener puternic, care să aibă expertiza și resursele necesare să ne susțină activitatea. După ce am testat serviciile Clootrack pentru câțiva dintre clienții noștri din industrii diferite, precum ride-hailing, electrocasnice și retail, am înțeles nivelul înalt de valoare pe care acestea îl aduc și am decis să devenim parteneri. Acum, orice companie din România poate avea acces la date locale, de actualitate, despre industria, consumatorii sau serviciile și produsele sale.”, a declarat Al Kamara, fondator WAVE.

„Sinergiile noastre vor fi atât de dinamice în viitor!”, a declarat Shameel Abdulla, directorul executiv al Clootrack, care și-a exprimat entuziasmul față de parteneriat: „Suntem încântați să demarăm această colaborare cu WAVE și să intrăm pe piața românească. Într-o eră în care depășirea așteptărilor clienților este esențială pentru construirea fidelizării și generarea oportunităților de consum, expertiza Clootrack va aduce un plus neprețuit de valoare companiilor din România. Alături de WAVE, în calitate de partener strategic, ne propunem să stabilim noi standarde pentru experiențele pe care brandurile le oferă consumatorilor și să contribuim activ la creșterea mediului de afaceri și a industriei de comunicare.”

În cei peste 7 ani de existență, Clootrack a analizat peste 10 miliarde de conversații ale consumatorilor, a extras peste un milion de date și a ajutat peste 150 de companii să își atingă obiectivele.

Prin deblocarea datelor relevante, WAVE și Clootrack transformă experiențele consumatorilor în industriile cheie ale României

Parteneriatul strategic dintre WAVE și Clootrack a dus deja la crearea a patru instrumente de urmărire a experienței pentru următoarele industrii: retail (care acoperă zona de magazine, supermarketuri și hipermarketuri), centre comerciale, servicii bancare și ride-sharing.

“Consumatorii zilelor noastre au acum de ales dintr-o multitudine de produse și servicii, care să le răspundă nevoilor. În industrii supra-aglomerate, criteriile precum prețul, calitatea, chiar și beneficiile propriu-zise nu mai reprezintă diferențiatori puternici, de necontestat, pentru că deciziile nu sunt obiective. De aceea, este important să ne punem mai multe întrebări despre motivațiile care determină fiecare segment de public să aleagă un brand în defavoarea altuia și să ne aventurăm mult mai în profunzime, atunci când vine vorba de apreciere, atașament, loialitate și sinergii. Aici intervine abordarea WAVE și Clootrack, bazată pe data-driven analytics și behavioral-science, prin care platforma cu algoritmi avansați analizează date de NPS, tichete de CRM, conversații din social media, recenzii online, pentru a identifica feedback-uri relevante, teme de discuție și a genera date. Pornind de la aceste descoperiri și concluzii, putem dezvolta, alături de companiile cu care lucrăm, strategii cu adevărat eficiente și adaptate vremurilor în care trăim.”, a declarat Manuela Silica, Business Development Manager WAVE.

Wave este prima agenție din România care dezvăluie perspective esențiale în industria bancară, retail, ride-hailing și centre comerciale

Cea mai recentă analiză WAVE și Clootrack, bazată pe recenzii de la peste 32.408 de clienți și însumând 73.068 de opinii, evidențiază oportunitățile și provocările unice cu care se confruntă fiecare sector. Fiecare analiză a fost finalizată în 5 zile. Aceste studii de piață actuale sunt accesibile pe cele două site-uri și sunt disponibile pentru toți clienții.

Pentru centrele comerciale, cum ar fi Afi Cotroceni, Promenada Mall București, Băneasa Shopping City, Sun Plaza Shopping Center, Park Lake Shopping City și Mega Mall, clienții au oferit feedback cu privire la facilitățile de parcare, gestionarea aglomerației și menținerea curățeniei, considerându-le elemente ale experienței de cumpărături.

Pentru sectorul bancar, s-au colectat recenzii despre Banca Transilvania, ING Bank, BCR Bank, BRD Bank, Raiffeisen Bank, UniCredit și altele.

Pentru sectorul de retail, care include Supermarket PROFI, Kaufland, Mega Image, Lidl, Carrefour și Auchan, s-au descoperit provocări legate de sensibilitatea la prețuri, interacțiunile cu personalul și nevoia de a îmbunătăți experiența în magazin.

Aceste analize cuprinzătoare evidențiază sentimentul actual al clienților din fiecare industrie și oferă o foaie de parcurs pentru îmbunătățirea strategică. Pentru factorii de decizie în marketing, informații despre clienți și strategie de afaceri, aceste constatări oferă o mină de aur, fiindcă le oferă oportunități de a inova și de a se remarca în industrie, prin abordări centrate pe client.

Cele mai recente știri

To Top