Business
House of Ads: Sharingul de resurse de advertising, împreună cu noile tool-uri AI vor forma agenția viitorului
În primele 4 luni ale anului, House of Ads a gestionat prin toate componentele sale de business bugete de advertising online de peste 500.000 euro. House of Ads este un hub de advertising în care se realizează un sharing permanent de clienți și resurse între membrii săi, care au generat de la începutul anului un business de aproximativ 100.000 euro.
Înființată de Cristian-Florin Cozmîncă şi Tudor Alexandru Rădăcineanu, House of Ads are la bază o școală de advertising, care acționează ca o pepinieră de comunicatori, de unde agenţiile îşi pot angaja freelanceri, freelancerii îşi pot găsi clienţi, iar clienţii îşi pot găsi agenţie sau freelanceri cu care să lucreze.
Școala de advertising se adresează atât studenților care vor să învețe concret ce înseamnă meseria de comunicator, dar și specialiștilor, freelancerilor sau antreprenorilor din diverse domenii care vor să își aprofundeze skill-urile sau să își facă upgrade la noile tehnologii de comunicare, din zona online.
“Inițial am pornit acest proiect pe coordonate educaționale, noi având nevoie în agenție de oameni calificați la un anumit standard, pe care piața nu-i putea oferi. De asemenea, am fost motivați de dorința de seta noi standarde de calitate și de înțelegere a fenomenului comunicării atât de către specialiști, dar și de către beneficiarii finali. În prezent avem zeci de cursanți care sunt activi în piață și care colaborează între ei pe toate coordonatele de activitate ale unei agenții clasice de comunicare: strategie, creație, copywriting, implementare și gestionare campanii de marketing și sales, producție etc”, explică Tudor Alexandru Rădăcinenu, partener House of Ads.
Toți cursanţii care au trecut prin şcoala House of Ads, sunt angajați în diverse proiecte de comunicare pe piaţa din România, având joburi active fie în agenţii, fie de antreprenori sau de freelanceri. “Participanții la cursuri au ocazia să experimenteze zilnic crearea și gestionarea de campanii, dar să își facă și upgrade la noile tehnologii de comunicare, cum sunt cele din zona AI. Prin acest model de tip fagure se creează premisele construirii unei adevărate agenții a viitorului, în care cei implicați au libertatea să se dezvolte autonom, dar să și beneficieze de toate resursele hub-ului House of Ads”, mai precizeză Tudor Alexandru Rădăcinenu.
Toţi cursanţii sunt introduşi în ecosistemul House of Ads unde există o comunitate activă de 300 de persoane care colaborează prin grupuri de WhatsApp şi Facebook, din care zilnic se generează minim un client. Profesorii House of Ads sunt Cristian-Florin Cozmîncă, Tudor Alexandru Rădăcineanu şi Adrian Ulmeanu, primii doi fiind şi acționari House of Ads.
Cristian-Florin Cozmincă este expert în zona de eCommerce, lucrând în ultimii 3 ani cu peste 400 de magazine online şi afaceri locale. Tudor Alexandru Rădăcineanu este expert în zona afacerilor locale colaborând în ultimii doi ani cu peste 300 de afaceri locale. Adrian Ulmeanu este expert în zona de automatizări, configurare chatboţi şi codare, dezvoltatorul aplicaţiei româneşti WAMM.ro.
Cristian-Florin Cozmîncă şi Tudor Alexandru Rădăcineanu deţin fiecare câte 50% din House of Ads. Cristian-Florin Cozmîncă este partener și în Rocket Business Agency, cu 5 oameni în echipă, specializați în comunicarea pentru magazine online, iar Tudor Alexandru Rădăcineanu este fondatorul agenției Sharp Digital, care gestionează în acest moment zeci de clienţi cu afaceri locale. De la demararea proiectului, House of Ads a contribuit la lansarea pe piaţă a 3 agenţii de Advertising şi o agenţie de vânzări telefonice.