Algoritmul care recomandă clipuri video utilizatorilor de Facebook va folosi inteligenţă artificială pentru a încerca să facă recomandări mai bune.
Meta, care foloseşte deja AI-ul în cadrul algoritmului care recomandă filmările verticale Reels pe Instagram, va aduce inteligenţă artificială şi în cadrul Facebook.
Aceasta va fi folosită pentru recomandările privind clipurile video pe care platforma le face atât în fluxul principal, cât şi în alte secţiuni, precum cea video şi grupurile de discuţii.
Compania are deja un plan pentru următorii trei ani privind extinderea folosirii inteligenţei artificiale. Modificarea făcută acum este doar un pas, Meta urmărind ca, până în 2026, să extindă folosirea AI-ul uila nivelul întregii reţele.
Scopul companiei în acest caz este clar – doreşte să crească timpul petrecut de utilizator în cadrul reţelei, urmărind clipuri video şi reclame, cu ajutorul inteligenţei artificiale.
Testele interne făcute de companie sugerează că, după introducerea AI-ului, timpul de vizionare al clipurilor video ar trebui să crească cu 8-10%.