Business

Nhood vizează generarea a peste 10 milioane de euro până în 2030, prin noua sa strategie globală ESG

Nhood, companie de servicii și soluții de real estate integrate, prezentă în 10 țări europene, inclusiv România, își consolidează poziția de lider în transformarea imobiliară sustenabilă prin lansarea strategiei sale globalei ESG – Nhoods’ Impact Generation  cu obiectivul de a deveni un actor de referință în regenerarea urbană

Noua strategie vizează, printre altele, să devină un actor important în domeniul serviciilor ESG, stabilindu-și ca obiectiv generarea de vânzări cumulate de peste 10 milioane de euro din servicii ESG până în 2030, adresate atât clienților existenți, cât și noilor parteneri.

Pionier în regenerarea urbană, Nhood și-a setat o abordare strategică, care plasează oamenii în centrul acțiunilor sale, și urmează plan de acțiune concret pentru a evalua și maximiza impactul acțiunilor sale în patru domenii cheie: Oameni, Planetă, Profit și Guvernanță.

“În centrul strategiei noastre ESG se află angajamentul față de oameni. Viziunea noastră este de a transforma sectorul imobiliar într-un vector de creare de valoare sustenabilă, care să aducă prosperitate clienților noștri, să ne consolideze activitatea și să genereze un impact pozitiv asupra viitorului planetei; totul în timp ce rămânem un motor de soluții pentru echipele noastre”, a declarat Antoine Grolin, Președintele Nhood.

Pentru a-și atinge obiectivele ESG, Nhood și-a propus ca până în 2040 să atingă neutralitatea emisiilor de carbon, și țintește reducerea amprentei de carbon asociată mobilității angajaților cu 40% până în 2030. Mai mult, compania și-a propus eliminarea completă a deșeurilor nereciclabile și plantarea a 100.000 de arbori în cadrul proiectelor sale până la finalul deceniului.

În plus, Nhood are în plan înființarea Fundației Nhood pentru Regenerare până în 2027, prin care își propune să redistribuie o parte din profitul său către proiecte regenerative.

În același timp, Nhood se concentrează pe dezvoltarea continuă a competențelor angajaților prin programe de formare, asigurarea unui mediu de lucru sănătos și propice bunăstării, promovarea activă a diversității, egalității de șanse și incluziunii, precum și pe consolidarea legăturilor cu comunitățile locale prin proiecte de solidaritate. Obiectivele companiei includ formarea a 100% dintre angajați în domeniul ESG, prin module specifice rolurilor lor , certificarea tuturor sediilor companiei conform standardelor de bunăstare până în 2028 (ca de exemplu certificarea WELL) și obținerea certificării Gender Equality European & International Standard for Diversity (GEEIS).

Din perspectiva profitabilității, Nhood urmărește să amplifice crearea de valoare pe termen lung, integrând criteriile ESG în procesele decizionale financiare, adoptând o politică de achiziții sustenabile care implică activ furnizorii și redistribuind o parte din profituri pentru a susține proiecte cu impact regenerativ.

Compania pune un accent deosebit pe guvernanța corporativă, angajându-se să opereze într-un mod transparent și responsabil. Obiectivele includ integrarea criteriilor ESG în sistemul de bonusare a directorilor, alinierea completă a operațiunilor la cerințele CSRD (Directiva privind raportarea sustenabilității corporative) și Duty of Care, și implementarea raportării GRI (Global Reporting Initiative) în toate piețele în care activează.

România – rol activ în cadrul strategiei ESG a Nhood

În 2024, emisiile de gaze cu efect de seră (GES) ale Nhood Romania au reprezentat 6,9% din totalul emisiilor Nhood, fiind sub țări precum Franța sau Italia.   

Nhood investește semnificativ în educarea și formarea angajaților săi prin Nhood Academy, asigurând astfel că toți angajații companiei înțeleg și contribuie activ la implementarea strategiei ESG. Din 2025, Nhood Academy va pune la dispoziția angajaților 5 module de e-learning dedicate principiilor ESG și un program de formare specializat în schimbări climatice precum și un ghid de practici pentru un stil de viață sustenabilă aplicabil și dincolo de cadrul profesional. Scopul acestora este de a genera schimbarea comportamentelor, atât la locul de muncă cât și în plan personal, pentru a reduce impactul pe termen lung.

„Nhood România este pe deplin angajată în implementarea obiectivelor ESG ale Grupului. Ne concentrăm pe reducerea amprentei noastre de carbon, în special în ceea ce privește achizițiile și transportul, și pe contribuția la obiectivele de sustenabilitate ale companiei la nivel global. De asemenea, angajații sunt încurajați să se implice în proiecte sociale sau de mediu, beneficiind de o zi în timpul săptămânii în care se pot dedica unei cauze în care ei cred.”a declarat Elena Bocan, Head of Market.

Pentru a sprijini atingerea acestor obiective ambițioase, Nhood dezvoltă un portofoliu extins de servicii ESG, destinat atât clienților existenți, cât și atragerea de noi parteneriate. Aceste servicii vizează domenii precum reziliența climatică, gestionarea eficientă a resurselor, protejarea biodiversității și promovarea sănătății și a bunăstării.

Cele mai recente știri

To Top