Samsung Electronics nu va înlocui în curând motorul de căutare implicit al Google de pe smartphone-urile sale cu cel al Microsoft, Bing, anunță Wall Street Journal, care citează persoane familiare cu problema.
Potrivit articolului, Samsung a suspendat o revizuire internă care a explorat înlocuirea Google cu Bing în aplicaţia sa de navigare pe web, care vine preinstalată pe smartphone-urile companiei.
Google şi Samsung nu au răspuns solicitărilor Reuters de comentarii. Microsoft a refuzat să comenteze.
O parte considerabilă din veniturile obţinute de companiile de motoare de căutare provin din parteneriatele lor pe termen lung cu producători de telefoane, precum Apple şi Xiaomi.
Google câştigă venituri anuale estimate la 3 miliarde de dolari din contractul cu Samsung, potrivit unui articol din 16 aprilie al New York Times.
Informaţia că Samsung ia în considerare o potenţială trecere la Bing a fost relatată pentru prima dată luna trecută şi a influenţat negativ acţiunile Alphabet, compania mamă a Google, la momentul respectiv.
Integrarea tehnologiei de inteligenţă artificială a OpenAI în Bing, deţinut de Microsoft, a condus oamenii către motorul de căutare puţin utilizat şi l-a ajutat să concureze mai bine cu liderul de piaţă Google în creşterea vizitelor pe pagini, potrivit datelor companiei de analiză Similarweb.