Compania chineză de maşini electrice Nio intenţionează să se extindă în Orientul Mijlociu în acest an, a declarat CEO-ul William Li, într-o convorbire privind veniturile, într-un moment în care producătorii rivali îşi sporesc amprenta globală, transmite CNBC.
Compania veche de aproape 10 ani va începe, de asemenea, să livreze marca sa cea mai ieftină, Firefly, în prima jumătate a anului viitor, a spus Li.
Nio, care a primit recent finanţare de la investitori din Orientul Mijlociu, a înregistrat livrări record, de 20.544 de vehicule, în luna mai.
Compania chineză listată la bursă în SUA, care operează în pierdere, intenţionează să înceapă să-şi ofere produsele şi serviciile în Emiratele Arabe Unite până la sfârşitul acestui an, a spus Li.
Nio vinde în principal în China şi în anumite părţi ale Europei, cu accent pe piaţa de vârf.
Li a spus că marca poate elimina pierderile dacă vânzările lunare ajung la aproximativ 30.000 de vehicule.
Rivalul BYD a făcut, de asemenea, din Emiratele Arabe Unite punctul de intrare în Orientul Mijlociu. Gigantul producător de baterii şi maşini electrice a declarat în noiembrie că a deschis un showroom în Dubai Festival City, ca parte a unei colaborări cu Compania de mobilitate electrică Al-Futtaim.
Pe măsură ce concurenţa pe piaţa chineză a maşinilor electrice se intensifică, Nio a lansat în mai o marcă la preţuri mai mici, numită Onvo.
SUV-ul Onvo L60, care urmează să înceapă livrările în septembrie, are un preţ care porneşte de la 219.900 de yuani (30.349 USD), faţă de preţul Tesla Model Y, de 249.900 de yuani.
Li a spus joi că preţul L60 era doar pentru prevânzare, nu preţul final.
”Continuăm să credem că Onvo L60 va fi factorul cheie care va influenţa perspectivele potenţiale ale NIO în 2H24”, au spus analiştii Nomura într-o notă de vineri.
O marcă şi mai ieftină a companiei, Firefly, este de asemenea în lucru, a spus Li. El le-a spus investitorilor, joi, că Firefly va livra prima sa maşină în prima jumătate a anului viitor, la preţuri cuprinse între 100.000 de yuani şi 200.000 de yuani.
Firefly va împărtăşi acelaşi punct de vânzare ca şi maşinile cu marca Nio, a spus Li, menţionând că ar fi similar cu modelul de vânzare folosit de MINI şi BMW.
O parte a strategiei BYD a fost lansarea de vehicule şi sub-mărci pentru diferite segmente de piaţă.